Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Haha, jeg har nerdet mye FIFA det kan jeg innrømme her og nå. "Lekingen" kommer nok av at jeg bare elsker å forsøke å drible, etter en lang dårlig periode har det fungert rimelig greit i det siste. Lobbing er i og for seg bra, det fører til mange mål i de fleste tilfeller og du kunne vært heldigere og fått et par mål til.

Du bør gå i hardtrening før du møter Aunmar, mannen er en maskin :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Martindani 2-1 Autzen89

Martindani 5-2 Autzen89

Har relativt grei kontroll i den første kampen, men blir straffet for at jeg forsøker å safe inn en 1-0 seier. Heldigvis putter jeg et mål ved Lavezzi helt på tampen etter å ha sendt alle mann i angrep.

I kamp to så er det du som står for sjansene i første omgang, jeg kjører offensivt fra start, og blir nesten straffet på kontringer flere ganger. Føler andre omgang er min, men alt i alt en jevn kamp.

Takk for kampene! ;)

Lenke til kommentar

Jgiggs 0 - 3 Hamit47

Sampdoria - Atletico Madrid

Klarer ikke annet enn å le. Regn (selvfølgelig) og ballen spretter din vei hele tiden. Du scorer vel på de tre første sjansene dine og til tross for at jeg dominerer hele 2. omgang med tre bak i tillegg til at du hele tiden slår langt i bakrom mot Forlan og Aguero eller bare klarerer, så klarer jeg ikke å få hyll på byllen.

Jgiggs 3 - 3 Hamit47

Endelig, slipper det møkkaregnet, men hva gjør keeperen min? Jo han går ved siden av ballen når Tiago får trille ballen inn. En gigantkeepertabbe og det er til og grine av. Heldigvis klarer jeg mine eminente fifaevner å få driblet meg fri med Cassano fra senter spilt vegg med Semioli for å så servere Pazzini bare øyeblikk senere. Andre målet får du jo gratis når jeg trykker X ved frispark for å få vekk cutscenen. Forlan får selvsagt løpe fra mine møkkatreige forsvarere og score 1 - 2 målet. Deretter scorer du med Aguero tidlig i andre omgang og nå våkner jeg selvsagt til. Pazzini blir servert nok en gang og scorer før Cassano legger på 3 - 3 målet med 32 minutter igjen å spille. Utrolig nok klarer du å komme unna med 3 - 3 selv etter massivt press.

Jeg føler så absolutt ikke at jeg fortjener å komme unna med bare et poeng her, men takk for kampene. Jeg er sikker på at aunmar slår både deg og Mkej1 x2, og at jeg tar poeng mot aunmar så jeg er så godt som sikret allerede :)

Lenke til kommentar

@Jørgen

Du fikk tydeligvis det samme problemet jeg erfarte mot Hamit i min andre kamp. Fra 7-0 i første kamp lå jeg plutselig under 2-0 i andre kamp. Regnvær og gjennombruddsballer på spissene til Atlético ble fort en trussel, noe det ikke var når det var normalt vær. Til forskjell fra deg taklet jeg presset med å komme under og snudde kampen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...