Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

aunmar 7-0 hamit47

aunron 4-2 hamit47

Første kamp ble parademarsj og jeg scoret på det meste jeg fikk. Liten motstand, og kanskje derfor jeg ble tatt på senga og kom under 2-0 i andre kamp. Fikk heldigvis nullstilt og snudd kampen.

Takk for kampene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aunmar 7-0 hamit47

aunron 4-2 hamit47

Første kamp ble parademarsj og jeg scoret på det meste jeg fikk. Liten motstand, og kanskje derfor jeg ble tatt på senga og kom under 2-0 i andre kamp. Fikk heldigvis nullstilt og snudd kampen.

Takk for kampene!

Takk for kampene;)

Jeg fikk tidlige mål i 2 kamp ja,men mystet jo beste forsvarsspileren min:( så det gikk ikke så bra resten av kampen:p

aunmar, skal vi spille ?

Skal vi?:)

Endret av germaner123
Lenke til kommentar

Jgiggs 3 - 2 Mkej1

Sampdoria - Udinese

Pazzini gjør alle målene for min del, mens Cassano har noen lekne dribleraid blant annet et der han dribler 8(?) spillere fra senter etter 3 - 2 målet. Det er alt i alt Sampdoria (jeg) som styrer kampene uten så alt for mye hodebry, selv om Di Natale utgjør en trussel et par ganger. Aldri før har jeg sett noen lobbe ved hver eneste avslutningsmulighet, men det gjør Mkej1. Det fungerte ved det første målet, men ikke ved flere tilfeller. Kanskje har Mkej1 gjort det til en vane ettersom svært mange ruser ut med keeperen? Dessverre holder det ikke på dette nivået.

Jgiggs 3 - 0 Mkej1

Sampdoria - Udinese

Sampdoria begynner rolig og spiller med stor selvtillit. Cassano er flere ganger frempå med vakre dribleraid og varter opp med tekniske finesser til stadighet. Det første målet er intet annet enn skjønnhet i det Sampdoria spiller klikk-klakk fotball og Cassano avslutter med en herlig volley direkte i kassa. Pazzini sikrer et greit annet mål tidlig i andre omgang før Cassano kroner dagen med et flott frispark utenfor 16-meteren. Sampdoria tar 6 poeng og ser ut til å kunne kvalifisere seg greit denne gangen.

Jeg føler helt klart jeg fortjente å vinne begge kampene da jeg skapte mest, hadde ballen mest og generelt sett spilte vakker fotball. Mkej1 spilte kontringsfotball og lyktes nesten med det i første kamp (selv om det andre målet hans var en gavepakke fra fem-meteren), men i andre kamp fantes det ikke en sjanse for det. Jeg gjorde det viktigste å nøytraliserte Di Natale dermed var mye vunnet allerede der. Lykke til videre, Mkej1 og takk for kampene. Det var hyggelig å møte en ny for en gang skyld. Defensivt har jeg mye å gå på før jeg er i FIFA-form igjen, men det var deilig at jeg lyktes så mye i det offensive spillet mitt. Who's next?

Lenke til kommentar

Haha, takk for kampene ja. Uff, jeg trodde første kamp gikk elendig, ble overrasket at jeg klarte å gjøre det enda dårligere i neste kamp. Merker formen ikke er på topp, må i hardtrening til neste kamp nå :p

Lenke til kommentar

@Jørgen SG:

Takk for kampen ja. Ble rett og slett rundspilt begge kampene, føltes som du egentlig lekte med meg. Lobber ikke så mye til vanlig, er bare at de siste jeg har møt online har det funkert mål etter mål. Så jeg har kanskje opparbeid meg en Lobbe fetish :p

Har tydeligvis ikke nerdet så mye fifa som deg, så må nok i hardtrening for og kunne slå deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...