Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Challenge når du er klar, Steen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ah nå fatter jeg, på online game modes så er benfica 4 1/2 stjerners lag mens når jeg tar en quick match på singleplayer modusen så er benfica 4 stjerners.. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ingen overraskelse her heller! Brann1989 2 - 4 steen_jadd Brann1989 0 - 6 steen_jadd Nei, etter eg er ferdig i denne cupen så er fifa lagt på hyllen. Å være så utrulig dårlig i et spill, man har spillt endel da er det berre å gi opp håpet. Orker ikje å klage på laget, for må være meg selv det er noe gale med. Men spilte mot en god motstander, mn forsatt må eg kunne greie å sentre til mine medspillere selv om det står en motspiller mellomdem! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Challenge når du er klar, Steen. Flott, er klar nå! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 ah nå fatter jeg, på online game modes så er benfica 4 1/2 stjerners lag mens når jeg tar en quick match på singleplayer modusen så er benfica 4 stjerners.. Oppdateringen har ikke skjedd offline på meg heller. Meget irriterende å spille med uoppdaterte spillere når jeg spiller offline mot kompiser. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen gruppe D's som vil spille? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen gruppe D's som vil spille? Jeg! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Brann, ikke gi opp. Steen har mest sannsynlig nerdet FIFA () mye mer enn deg. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg spilte 3-3 og vant 8-2 over latias. Takk for kampene Merkelig å være ferdig med gruppespillet allerede Blir lenge å vente til kvartfinalen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Brann, ikke gi opp. Steen har mest sannsynlig nerdet FIFA () mye mer enn deg. Haha, ikke akkurat Er en god stund siden jeg spilte sist. Derfor føles det godt å sikre seg førsteplassen i gruppa med et nytt lag. Har ikke spilt med Norge før, men synes de var morsomme å spille med. Jeg har nå spilt ti kamper med dem, og ennå ikke tapt. Tror Norge passer med bedre enn United Endret 11. mai 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Brann, ikke gi opp. Steen har mest sannsynlig nerdet FIFA () mye mer enn deg. Er ikje berre han eg sliter mot. Når eg spiller mot dårlige motspillere spiller eg like dårlig.. Spiller eg mot gode, så er det mer ujevnt. Å geeket fifa endel før jul, mn har ikje blitt noe betre. Så håpet er nesten helt vekke! Noen spill passer man ikkje! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Er klar for kamp(er) nå Send invite.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Steen 3-3 man_utd100 Steen 8-2 man_utd100 GG. Var redd for stygge sifre da du ledet 3-1 ganske tidlig, men heldigvis ble du mindre offensiv og jeg fikk utlignet veldig, veldig sent i kampen. Rått. Andre kampen startet på samme måte, du scorer ila. det første minuttet. Men så begynner du å score på hver eneste sjanse du har, mens jeg brenner alle mine. Var ikke langt unna sjansemessig, men det gjelder jo å ta vare på mulighetene. To veldig flotte kamper, gg. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Steen 3-3 man_utd100 Steen 8-2 man_utd100 GG. Var redd for stygge sifre da du ledet 3-1 ganske tidlig, men heldigvis ble du mindre offensiv og jeg fikk utlignet veldig, veldig sent i kampen. Rått. Andre kampen startet på samme måte, du scorer ila. det første minuttet. Men så begynner du å score på hver eneste sjanse du har, mens jeg brenner alle mine. Var ikke langt unna sjansemessig, men det gjelder jo å ta vare på mulighetene. To veldig flotte kamper, gg. To morsomme kamper ja. Jeg roet ned i den første kampen som følge av at jeg følte jeg hadde god kontroll. Det straffet seg jo til slutt Dermed måtte jeg vinne den andre kampen for å sikre meg førsteplassen. Dermed slapp jeg aldri foten av gasspedalen og ga alt kampen gjennom. Blir en spennende kamp om andre plassen nå mellom deg og sindre. Dere kan fort ende opp med å ligge likt når kampene spilles! Forresten har jeg aldri sett maken til stolpetreff før. Du traff stolpen i et sett gjennom disse kampene. Ble bare komisk til slutt da du på åpent mål klarte å sette ballen i stolpen og ut Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Haha. Sindre + Steen = drømmekamp! Norge leder 4-0 etter ca. halvtimen og kjører over stakkars Getafe som har feilet helt med det taktiske. Getafe endrer formasjon og man ser noe bedring før omgangen er over. Kommer blant annet til skudd i stolpen. Andre omgang starter bare deilig pang,pang,pang,pang,pang! 5-4 til Getafe før Norge kommer tilbake igjen etter 80 min. Neimen så scorer Norge enda en gang i det 84. minuttet og det er 6-5. Etter noen nervepirrende sluttminutter scorer Getafe igjen og det blir 6-6. Kamp nr. var ikke så morsom. Føler ballen spratt til dels mye Steens vei etter hvert. Ganske jevnspilt med omtrent like mange sjanser, men han vinner 4-1. Det er helt sykt at jeg klarte å rote bort en 4-0 ledelse i løpet av minutter! Men du skal uansett ha cred for å aldri gi opp Ble bare en helt vanvittig kamp når jeg også klarte å omstille meg og deretter snu kampen, før du igjen gjorde 6-6 helt på tampen Ble bare helt komisk når jeg først var misfornøyd med å kaste bort 4-0. Plutselig var jeg fornøyd med 1 poeng da jeg utlignet. Så ble jeg enda mer fornøyd da jeg trodde jeg skulle få 3 poeng allikevel. Så ender jeg opp med et poeng til slutt da. Rene berg og dalbanen Ble oppgitt da jeg trakk gruppene og så at jeg kom i gruppe med deg igjen Vi har spilt flere thrillere, og jeg har i senere tid gått tapende ut av dem Føles derfor godt å endelig ta poeng fra deg Takk for kampene Endret 11. mai 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Avslutninger er langt i fra min sterkeste side. Alene mot keeper er noe av det verste jeg vet. 9/10 ender enten på keeper, i stolpen eller utenfor. Selv på åpent mål har jeg vanskelig å få den i mål. :!: Nja, tror ikke det blir så spennende. Sindre vinner begge kampene mot meg, og med bedre målforskjell er han allerede foran. Pluss at han har noen kamper mot Brann igjen også, så han burde ikke ha noen problemer med å gå videre. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Avslutninger er langt i fra min sterkeste side. Alene mot keeper er noe av det verste jeg vet. 9/10 ender enten på keeper, i stolpen eller utenfor. Selv på åpent mål har jeg vanskelig å få den i mål. :!: Nja, tror ikke det blir så spennende. Sindre vinner begge kampene mot meg, og med bedre målforskjell er han allerede foran. Pluss at han har noen kamper mot Brann igjen også, så han burde ikke ha noen problemer med å gå videre. Husk at innbyrdes oppgjør teller før målforskjell. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Husk at innbyrdes oppgjør teller før målforskjell. Okay, men det hjelper fint lite når jeg taper begge kampene mot han. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå