steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Ok Berre inv du, vett forsatt ikje kordan eg gjør da! Er ikke så vanskelig. Jeg har tidligere laget en guide til hvordan man gjørt det. Den ligger i førsteposten Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 men jeg skjønner ikke..... jeg har IKKE live season og Benfica har bare 4 stjerner hos meg??? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 men jeg skjønner ikke..... jeg har IKKE live season og Benfica har bare 4 stjerner hos meg??? Forstår ikke dette. Benfica har 4,5 hos meg, og alle de andre som har sjekket. Har du den siste oppdateringen? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg og Sindre starter våre kamper nå. Hvis noen i gruppe B skulla ha tid rett etter 19 så er jeg klar for flere kamper. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Får ikke kobla på ea sine servere :/ Prøver å skru av og på spillet. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Får ikke kobla på ea sine servere :/ Prøver å skru av og på spillet. Greit. det pleier vel som regel å funke det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Benfica har som sagt 4 1/2 stjerne etter seneste onlineoppdatering (UTEN LS). Jeg vet egentlig ikke om jeg får spilt noe i kveld, mye å gjøre akkurat nå. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Brann1989 1 - 4 man_unit10 (usikker på navn) Brann1989 1 - 2 man_unit10 (usikker på navn) Dette er 2 av de sureste tapene eg har hatt.. Har ikje møtt noen som spiller så direkte. Irriterende å se så unødvendige mål gå inn.. kunne vunnet siste, mn han var så slut å takle siste man og eg fikk frispark som eg sjeldent skårer på! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 man_utd100 5-1 Brann1989 man_utd100 2-1 Brann1989 (Rødt kort på Hutton) GG. Første kampen var jevn i en halv omgang, etter det tok jeg over. Nr. 2 var mye jevnere. Stod 1-1 helt til du kom alene med keeper. Måtte bare takle bakfra, hadde absolutt ingen valg. Rødt kort > mål i mot. Var redd du skulle avgjøre pga. overtallet, men heldigvis scorte Bent rett etter utvisningen. Denne kampen kunne fort ha gått begge veier, og situasjonen hadde nok vært en annen dersom Hutton ikke hadde fått rødt. GG uansett. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Gode kamper var det. Litt irriterende da mine spillere går vekk fra den spillerene eg vett du kommer til å sentre til, når keeper trekker ut. Men PS3 nekter meg å få passen den spilleren. Men du brukte en spillestil som ikje passer meg, så direkte spill passer nok ikje meg Men følte noen av forsvarane mine var ganske så treige og spissene mine var ikje så raske. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Endte kampen 5-1 eller 4-1 brann og latias? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Haha. Sindre + Steen = drømmekamp! Norge leder 4-0 etter ca. halvtimen og kjører over stakkars Getafe som har feilet helt med det taktiske. Getafe endrer formasjon og man ser noe bedring før omgangen er over. Kommer blant annet til skudd i stolpen. Andre omgang starter bare deilig pang,pang,pang,pang,pang! 5-4 til Getafe før Norge kommer tilbake igjen etter 80 min. Neimen så scorer Norge enda en gang i det 84. minuttet og det er 6-5. Etter noen nervepirrende sluttminutter scorer Getafe igjen og det blir 6-6. Kamp nr. var ikke så morsom. Føler ballen spratt til dels mye Steens vei etter hvert. Ganske jevnspilt med omtrent like mange sjanser, men han vinner 4-1. Endret 11. mai 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Sindre, Steen. Spille? Jeg er med om 15 min. må bare spille den siste kampen mot brann Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg vant 4-2 og 6-0 over Brann1989. Takk for kampene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå