Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, tøff gruppe. Kan nok spille i dag, men må først spille noen treningskamper med Sunderland. Vet ikke hvilken taktikk jeg skal bruke, så må teste det ut før jeg begynner å spille kampene i gruppespillet. Som sagt, kan senere i dag. :)

Lenke til kommentar

Hamit/Germaner, spille nå? Heldigvis er bare Sampdoria 4-stjerner med LS (bare Cassano og Pazzini som har blitt litt forbedret, samt en spiller som har gått ned endel), men man kan se om noen bruker LS både på stats, stjerner og på lagoppstilling på starten av matchen.

Jeg er forresten et monster med Sampdoria, heads up til alle i gruppen min. Spilte oppvarmingskamp Head2Head mot en random kar som brukte Inter og vant 4 - 1 etter magisk spill av Cassano og en flott avslutning av Pazzini.

@Aunmar: Jeg regnet med at jeg var andre seedet, jeg, men det kan jo godt være at jeg er useedet så dårlig som jeg har spilt i nærmest alle turneringer. :p

Lenke til kommentar

Jeg er forresten et monster med Sampdoria, heads up til alle i gruppen min. Spilte oppvarmingskamp Head2Head mot en random kar som brukte Inter og vant 4 - 1 etter magisk spill av Cassano og en flott avslutning av Pazzini.

Right back at you. Ledet 3-0 mot Chelsea med Sporting, før han quittet og kalte meg lucky shit. 4-0 grusing av Porto fikk jeg også til, før han også quittet.. Du skal ikke få cruise videre. :)

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Hamit/Germaner, spille nå? Heldigvis er bare Sampdoria 4-stjerner med LS (bare Cassano og Pazzini som har blitt litt forbedret, samt en spiller som har gått ned endel), men man kan se om noen bruker LS både på stats, stjerner og på lagoppstilling på starten av matchen.

@Aunmar: Jeg regnet med at jeg var andre seedet, jeg, men det kan jo godt være at jeg er useedet så dårlig som jeg har spilt i nærmest alle turneringer. :p

Kan etter 19.30;)

Lenke til kommentar

Kamp nå da, aunmar? (etter at jeg har spilt ferdig 2. omg)

Leder 2 - 0 over Leverkusen med Sampdoria nå etter Cassano og Pazzini mål.

Tviler for at det blir i dag. Av alle ting har jeg gym-prøve jeg må lese til, og trenger dessuten litt mer finpuss på Sporting før jeg spiller mot VIP's.

Lenke til kommentar

Tror det bare er en misforståelse av Pop-Fiske. Terminliste kan vel av de fleste misoppfattes som at kampene skal spilles akkurat i tidspunktet natt til x-dato. Terminliste vil i dette tilfellet bare si at kampene skal være ferdig innen natt til x-dato.

Bare å bli med, Pop-Fiske! :)

Japp, misforståelse !;) Men takk skal du ha..

Cupen er vel full no ? Skal tenke over det, må berre komme inn i FIFA-play først, vert ein veldig god PES-gamer !

Lenke til kommentar

oi ,Benfica har kun 4 stjener hos meg... dere bruker dere LIVE season siden benfica er 4 1/2 stjerne lag?

skal finne meg nytt lag da , sek..

edit; om jeg ikke får være Benfica vil jeg være Atletico jeg også :whistle:

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Hvis det blir så mange missforståelse når det gjeller Live Season, kunne det vel påbudt å ha det AV, slik at folk får ting oppklart her...

Jeg kan spille litt seinere ikveld!

Ser ikke helt problemet. Det er kun lov å velge lag som har maks fire stjerner UTEN live season. Hvis live season skulle gjøre at laget får 4,5 stjerner så må live season slås av. Hva er problemet?

oi ,Benfica har kun 4 stjener hos meg... dere bruker dere LIVE season siden benfica er 4 1/2 stjerne lag?

skal finne meg nytt lag da , sek..

edit; om jeg ikke får være Benfica vil jeg være Atletico jeg også :whistle:

Da fører jeg deg opp som Atletico ettersom benfica ikke er tillatt.

Skal vi ta kampene våre Brann1989?

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...