Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Oi, ser nå at det er diskusjon rundt Atletico. Så det er bare å si ifra.

Ellers kan jeg være jeg Celtic tror jeg.

Jeg skrev deg opp som Celtic tc. Du får si ifra hvis det skal endres :) Wis, du kan selvfølgelig endre akkurat når du måtte ønske. Du har tross alt kun valgt lag én gang til nå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal sjekke med han der Fifa-Fisken eller hva han nå het. Jo fortere vi får begynt, jo fortere får vi spilt, og jo tidligere blir vi ferdig før eventuelle sommerferier osv.

Har spurt,men han ville ikke :thumbdown:

Jeg spør Cryflopp nå om han er med :thumbup:

Endret av germaner123
Lenke til kommentar

Sampdoria er 4 1/2 med Live Season akkurat nå, vil tro at flere lag ligger akkurat på grensen til 4 1/2 og er 4 1/2 med Live Season, derfor spurte jeg. Jeg har ingen problemer med å slå av LS nå som Sampdoria har den halve ekstra stjerna med LS, men det er best å spørre.

Jeg gleder meg forresten til å møte deg hvis du skal spille med Celtic, tc. Treigeste forsvaret i hele turneringen da vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Sampdoria er 4 1/2 med Live Season akkurat nå, vil tro at flere lag ligger akkurat på grensen til 4 1/2 og er 4 1/2 med Live Season, derfor spurte jeg. Jeg har ingen problemer med å slå av LS nå som Sampdoria har den halve ekstra stjerna med LS, men det er best å spørre.

Jeg gleder meg forresten til å møte deg hvis du skal spille med Celtic, tc. Treigeste forsvaret i hele turneringen da vil jeg tro.

Men da sier vi det slik at Live Season er greit så lenge laget ikke overstrider 4 stjerner. Hvis laget skulle være 4,5 stjerne med LS så får spilleren sørge for å slå det av. Dette er et felt det er mulig å jukse på, men jeg håper at folk er fair og godtar reglene. Det vil også si at alle lag som har fire stjerner uten live season er godtatt, det gjelder også Atletico.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Men da sier vi det slik at Live Season er greit så lenge laget ikke overstrider 4 stjerner. Hvis laget skulle være 4,5 stjerne med LS så får spilleren sørge for å slå det av. Dette er et felt det er mulig å jukse på, men jeg håper at folk er fair og godtar reglene. Det vil også si at alle lag som har fire stjerner uten live season er godtatt, det gjelder også Atletico.

EDIT: jeg fortsetter med Uruguay:p

Endret av germaner123
Lenke til kommentar

Eg har ikkje LS og med meg står Atletico med 4,5 stjerne. Men kan godt hende vist det finnes oppdatteringer til Fifa så er min litt gammel :)

Vett der er ord som starter med stor bokstav, som noen vist liker veldig godt å kommentere. Men dette er ikje noe grunn for, går helt automatisk.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Hamit47 har nå byttet lag til Atletico ettersom laget har blitt godkjent. Jeg godtar vanligvis ikke klubbytte etter at gruppene er trukket, men vil gjøre et untak denne gangen siden det ble så mye rot rundt dette laget. Hvis noen ønsker å bytte lag til Atletico så må dere si ifra i løpet av dagen, og ikke minst før dere spiller noen kamper.

Til dere i gruppen B så har jeg mulighet til å spille stort sett hver kveld og ettermiddag fremover. Bare til å si ifra her i tråden om når dere har tid :)

Lenke til kommentar

Tror jeg kan presse inn et par kamper når jeg kommer hjem fra skolen i dag, men jeg vil nok helst varme opp med en kamp først. Steen, hvordan ble det med LS når LS gir den ekstra halve stjernen? Da må man slå det av?

Stemmer. Det er tillatt med live season så lenge den ikke gir 4,5 stjerner. Det er vel ikke mulig for motstanderen å se om en har på live season eller ikke. Men igjen, jeg stoler på at folk ikke jukser på dette området. Hvis det skulle vise seg å bli et problem så kan en ikke tallate å bruke lag som ligger i faresonen for å bli 4,5 stjerner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...