Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med Live-season nå, Steen? Når det har vært 5-stjerner har det jo aldri hatt noen påvirkning på stjernene sånn sett, men nå kan det fort bli at de med fire stjerner får fire og en halv med live season.

Jeg velger forresten Sampdoria uavhengig av om Live Season er lov eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, eksamen ferdig 21. mai. Hvis folk som havner i gruppen min er med å spille etter den tiden så er jeg med... det går nok fint mtp. at det er sånn over 10 dager?

Så hvis det går greit...

PSN: trust47

Lag: Atletico Madrid (Er Spurs 4.5?)

Oi, ser nå at det er diskusjon rundt Atletico. Så det er bare å si ifra.

Ellers kan jeg være jeg Celtic tror jeg.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Tror det bare er en misforståelse av Pop-Fiske. Terminliste kan vel av de fleste misoppfattes som at kampene skal spilles akkurat i tidspunktet natt til x-dato. Terminliste vil i dette tilfellet bare si at kampene skal være ferdig innen natt til x-dato.

Bare å bli med, Pop-Fiske! :)

Lenke til kommentar

Tror det bare er en misforståelse av Pop-Fiske. Terminliste kan vel av de fleste misoppfattes som at kampene skal spilles akkurat i tidspunktet natt til x-dato. Terminliste vil i dette tilfellet bare si at kampene skal være ferdig innen natt til x-dato.

Bare å bli med, Pop-Fiske! :)

Stemmer det Aunmar. Har skiftet frist fra kl.23:59 til "natt til" ettersom det er mange som spiller kampene sine i løpet av natten. De få timnene har jo lite å si.

Det har etter hvert blitt et problem med Atletico. Heldigvis ser det ut som om spillerne selv har ordnet opp. Flott å se at folk selv velger å gå bort fra Atletico slik at det ikke blir et større problem enn nødvendig. Ettersom Rebbern nå har valgt et annet lag bestemmer jeg bare at Atltletico ikke er lov å velge. Er ikke gunstig å ha med lag som varierer i antall stjerner hele tiden.

Lenke til kommentar

Er seeding-lista oppdatert med forrige cup?

Seedinglista er nesten helt oppdatert. Jeg skal legge til 10 poeng på deg samt vinneren av B-sluttspillet. Men jeg venter med å gjøre det til den siste kampen er ferdigspilt. Da blir det mindre arbeid på meg :p

Angående Live Season Wis så vil jeg fortsette å tillate det. Ser at det kan skape problemer angående stjerner. Men det er vel ingen lag som er valgt som ligger såpass i grenseland til å bli 4,5 stjerner som det som er tilfellet med Atletico? Uansett vil jeg tillate det av tre grunner. Den første er at jeg synes det er litt gøy med LS. Den andre er at jeg ikke gidde å sla det av og på hele tiden. Den tredje er at jeg tross alt har betalt for driten, og da får jeg se å bruke det :p

Har forøvrig endret formuleringen på terminlista til "innen natt til...". Da bør ikke flere kunne mistolke budskapet. Hvis pop-fiske kommer innom tråden igjen og blir med i cupen så mangler vi kun to stykker. Håper at vi snart kan starte opp igjen :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...