Jørgen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvordan er det med Live-season nå, Steen? Når det har vært 5-stjerner har det jo aldri hatt noen påvirkning på stjernene sånn sett, men nå kan det fort bli at de med fire stjerner får fire og en halv med live season. Jeg velger forresten Sampdoria uavhengig av om Live Season er lov eller ikke. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg dropper å velge Atletico og velger Udinese istedenfor. Så blir det ikke noe diskusjon. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hmm, eksamen ferdig 21. mai. Hvis folk som havner i gruppen min er med å spille etter den tiden så er jeg med... det går nok fint mtp. at det er sånn over 10 dager? Så hvis det går greit... PSN: trust47 Lag: Atletico Madrid (Er Spurs 4.5?) Oi, ser nå at det er diskusjon rundt Atletico. Så det er bare å si ifra. Ellers kan jeg være jeg Celtic tror jeg. Endret 10. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) PSN: MKej1 Lag: Udinese Edit: Tar Udinese i steden da, så blir alle glad. Endret 10. mai 2010 av MKej Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Villa er nok over 4 stjerner ja. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Herlig, jeg bruker ca. 1 time på å finne informasjon om nærmest alle 4-stjernerslag så velger noen det samme som meg. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Haha! Vurderte Sampdoria jeg og, men siden du tok det valgte jeg det ikke. Hvorfor er det ikke slik at ingen kan velge samme lag? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Soldado og Getafe-gjengen FTW! Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 I'm in. PSN: Martindani Lag: Napoli Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Shait. Går min egen vei jeg også og spiller med Sporting CP. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Når vi har 16 spillere. Flott innlegg på forrige side, Jørgen. Skal bruke den i eventuelle 4-stjernescuper. Endret 10. mai 2010 av Latias Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er seeding-lista oppdatert med forrige cup? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Når starter Denne Cupen? Der har vi det igjen... store bokstaver... Enigma... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Der har vi det igjen... store bokstaver... Enigma... Bruk PM for å påpeke skrivefeil eller skrivemåte så slipper vi at tråden sporer av Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Natt til..? Kva vil det sei ? Hadde gjerne blitt med, men når det er natt til. Så blir det problem for meg.. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Natt til..? Kva vil det sei ? Hadde gjerne blitt med, men når det er natt til. Så blir det problem for meg.. w00t? Den skjønte jeg ikke helt... Endret 10. mai 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tror det bare er en misforståelse av Pop-Fiske. Terminliste kan vel av de fleste misoppfattes som at kampene skal spilles akkurat i tidspunktet natt til x-dato. Terminliste vil i dette tilfellet bare si at kampene skal være ferdig innen natt til x-dato. Bare å bli med, Pop-Fiske! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Tror det bare er en misforståelse av Pop-Fiske. Terminliste kan vel av de fleste misoppfattes som at kampene skal spilles akkurat i tidspunktet natt til x-dato. Terminliste vil i dette tilfellet bare si at kampene skal være ferdig innen natt til x-dato. Bare å bli med, Pop-Fiske! Stemmer det Aunmar. Har skiftet frist fra kl.23:59 til "natt til" ettersom det er mange som spiller kampene sine i løpet av natten. De få timnene har jo lite å si. Det har etter hvert blitt et problem med Atletico. Heldigvis ser det ut som om spillerne selv har ordnet opp. Flott å se at folk selv velger å gå bort fra Atletico slik at det ikke blir et større problem enn nødvendig. Ettersom Rebbern nå har valgt et annet lag bestemmer jeg bare at Atltletico ikke er lov å velge. Er ikke gunstig å ha med lag som varierer i antall stjerner hele tiden. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Er seeding-lista oppdatert med forrige cup? Seedinglista er nesten helt oppdatert. Jeg skal legge til 10 poeng på deg samt vinneren av B-sluttspillet. Men jeg venter med å gjøre det til den siste kampen er ferdigspilt. Da blir det mindre arbeid på meg Angående Live Season Wis så vil jeg fortsette å tillate det. Ser at det kan skape problemer angående stjerner. Men det er vel ingen lag som er valgt som ligger såpass i grenseland til å bli 4,5 stjerner som det som er tilfellet med Atletico? Uansett vil jeg tillate det av tre grunner. Den første er at jeg synes det er litt gøy med LS. Den andre er at jeg ikke gidde å sla det av og på hele tiden. Den tredje er at jeg tross alt har betalt for driten, og da får jeg se å bruke det Har forøvrig endret formuleringen på terminlista til "innen natt til...". Da bør ikke flere kunne mistolke budskapet. Hvis pop-fiske kommer innom tråden igjen og blir med i cupen så mangler vi kun to stykker. Håper at vi snart kan starte opp igjen Endret 10. mai 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå