Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nei, jeg må faktisk melde meg på nå også. Jeg klarer ikke å holde meg unna. Lag forteller jeg deg i morgen. PSN er Jgiggs, men det tar jeg egentlig som en selvfølge at du husker. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Nei, jeg må faktisk melde meg på nå også. Jeg klarer ikke å holde meg unna. Lag forteller jeg deg i morgen. PSN er Jgiggs, men det tar jeg egentlig som en selvfølge at du husker. Kan umulig glemme PSN navnet ditt etter jeg som regel blir nødt til å endre på laget ditt x antall ganger hver turnering Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ingen flere på Sunderland, håper jeg. Finnes mange andre lag på 4 stjerner man kan velge mellom! Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hm... Kanskje jeg skal bytte til Sunderland? ...Neida Men er Atletico godtatt nå, eller må valget opp til høyesterett? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Hm... Kanskje jeg skal bytte til Sunderland? ...Neida Men er Atletico godtatt nå, eller må valget opp til høyesterett? Hvis laget har 4 stjerner uten live season så er det greit. Har ikke sjekket selv, men hører at andre sier det er slik. Gidder ikke å sjekke selv, men hvis det stemmer så er det som sagt godkjent. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Etter det eg såg, er Atletico 4,5 stjernes lag. Så vist det blir godkjent og Atletico har 4,5 stjerner, så bytter eg til Valencia! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Hm... Kanskje jeg skal bytte til Sunderland? ...Neida Men er Atletico godtatt nå, eller må valget opp til høyesterett? Høyesterett har nå funnet ut at Atletico har 4,5 stjerner og er dermed ikke godtatt. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Denne hiver jeg meg med på! Lag: Sverige PSN: Holy_Diver92 Endret 10. mai 2010 av Norsk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 PSN: LunaticFanatic Lag: Rangers Eg er ikke med allikevel. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hm... Kanskje jeg skal bytte til Sunderland? ...Neida Men er Atletico godtatt nå, eller må valget opp til høyesterett? Høyesterett har nå funnet ut at Atletico har 4,5 stjerner og er dermed ikke godtatt. Jeg anker saken og ber høyesterett se på saken på nytt. Om det behøves kan jeg legge frem bevismateriale der alt tilsier at Atletico kun har fire stjerner btw. Brann89 er bare sur for at han ikke kan velge Valencia. Så ikke hør på han Endret 10. mai 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Man kan vel ikke anke i høyesterett. Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 10. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Siden jeg er en utrolig flott og fin kar, noen vil til og med påstå at jeg er en kjernekar så gir jeg tips til de som sliter med å finne et 4-stjernerslag. Jeg skriver det bare fort opp derfor blir det litt hulter til bulter og kritikkverdig når det kommer til grammatikken. Birmingham er et ypperlig valg for de som ønsker å ha et balansert lag. Birmingham består av spillere som har overall fra 73 - 80.Ridgewell (Midtstopper) har 73 som venstreback. Resten går fra 76 - 80. Hvis du bytter S. Dann (Venstre midtstopper) med Ridgewell blir laget i mine øyne enda bedre. Hart er reaksjonssterk, forsvaret er solid i lufta dog er de ikke de kjappeste bakover. Bowyer gjør "drittjobben" på midten, mens Barry Ferguson kan slå ballene igjennom til to kjappe spisser i Benitez og Jerome. Jerome er også god på hodet og sterk i kroppen og egner seg derfor å slå baller på, noe vi alle vet at Sebastian Larsson kan. McFadden har et meget godt skuddbein på venstresiden. Fulham er et av de bedre lagene defensivt og er også rimelig balanserte med forskjellige spilletyper som lar deg komponere laget slik du vil Belgia er et godt landslag med Vermaelen, Kompany og Van Buyten bakover og Fellaini, Hazard, Witsel og Defour forover. De mangler dog en ordentlig god spiss. Kamerun har Eto'o og Kameni med greie spillere rundt. Mexico har et veldig morsomt lag. Giovani Dos Santos, Vela, Guardado er spillere for de som liker høyre analogen og å utfordre spillere, kjappe og tekniske spillere som kan gjøre alt på egenhånd. Blanco i originalformasjonen er dessuten en spiller som kan tre ballene igjennom forsvaret. Styrken til laget ligger helt klart i angrep selv om de har både Ochoa og Marquez bak der. Norge trenger jeg ikke å si så mye om, men de har et veldig godt firestjernerslag. Sveits har et greit lag uten store profiler, med unntak av muligens Barnetta som er en flott spiller å drible med. Sverige har Zlatan, hva mer trenger man å si? (Larsson, Källström, Elmander, Berg, Elm, Rosenberg) Tsjekkia har en topp, topp, toppkeeper i Petr Cech. Helt greit forsvar, grei midtbane med Rosiscky som den store profilen, og en god spiss i Milan Baros. Cagliari er et morsomt lag forover med Mesto, Suazo (vill fart), Palladino, Sculli og Palacio fremover. Her er det i det store og det hele vansklig å velge hvilke offensive spillere som skal starte. Lazio har Zarate (Flott langskudd, god til å drible, grei til å avslutte (80)), Floccari og Kolarov (godt langskudd) Napoli kan skilte med Hamsik, Lavezzi, Quagliarella og Maggio av offensive kanoner og er klart sterkest forover. Palermo har rosa drakter. (og Miccoli, som er god til å drible, skyte og er forholdsvis rask, men rosa drakter grunn nok alene) Sampdoria er blant de firestjernerslagene som kan skilte med en virkelig toppspiller i Cassano (86, helt sinnsyk ) og som i tillegg har en spiss som kan avslutte i Pazzini. Udinese har også en spiller på aller høyeste nivå slik som Sampdoria i Antonio Di Natale (86) og har også greie spillere rundt seg i Simone Pepe, Floro Flores, Inler og D'Agostino. PSV er det eneste nederlandske firestjernerslaget og kan skilte med Affelay (81) som sin aller beste spiller. Sporting Lisboa har et sterkt lag med sitt med gode ballspillere. I originalformasjonen ligger Moutinho i trequartista rollen bak Liedson og Sinama-Pongolle som begge er hurtige og gode bakromsspillere. Celtic har McGeady som dribler alt og alle. Olympiakos er krydret med sør-amerikanere og har mange gode ballspillere. Blant annet Lucanio Martin Galletti. Panathinaikos har Cisse (hurtig som vi alle vet), Gilberto Silva og Sotiris Ninis og vise til. Besiktas har Nihat. Fenerbache har noen få + Guiza selvsagt. Galatasaray har mange morsomme spillere. Turan, Elano, Jo. Noen av dere husker sikkert Abdulkader Keita for Elfenbenkysten, Gio Dos Santos, Baros og alle Liverpool-supportere husker Harry Kewell. Borussia Dortmund har Zidan og Barrios som de største profilene. Schalke har Farfan og Kuranyi ellers er det labert, men man må jo bare elske Farfan! Stuttgart = Hleb, Kuzmanovic, Pogrebnyak og Khedira. Vi kan selvsagt ikke glemme sisteskansen Lehmann. Sao Paulo har Ronaldo, Dentinho, Roberto Carlos og Jorge Henrique av morsomme spillere. Jeg forteller hvilket lag jeg velger senere i dag, Steen. Noen lag ble utelatt fordi de ikke "ga meg noe" og noen fordi de allerede har blitt valgt, men ellers er dette stort sett alle firestjernerslagene på spillet. Atletico Madrid vises da vitterlig som firestjernerslag uten Live-season på? Iallfall her jeg sitter. Dette innlegget fortjener virkelig at dere trykker på + tegnet der nede. Endret 10. mai 2010 av Jørgen SG 14 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Man kan vel ikke anke i høyesterett. Care Jeg bare later som jeg kan noe om rettsystemet vårt Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hm... Kanskje jeg skal bytte til Sunderland? ...Neida Men er Atletico godtatt nå, eller må valget opp til høyesterett? Høyesterett har nå funnet ut at Atletico har 4,5 stjerner og er dermed ikke godtatt. Jeg anker saken og ber høyesterett se på saken på nytt. Om det behøves kan jeg legge frem bevismateriale der alt tilsier at Atletico kun har fire stjerner Jeg sjekket det selv og fant ut at Atletico har 4,5 stjerner uten Live Season. Men jeg ser gjerne at du legger frem bevismateriale Hvis ikke må du nok velge deg et annet lag Det bør jo ikke bli så vanskelig nå som Wis har brukt hele dagen på å analysere samtlige 4-stjernerslag :!: Flott arbeid Wis, snart på tide å velge lag selv? Endret 10. mai 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Atletico Madrid vises da vitterlig som firestjernerslag uten Live-season på? Iallfall her jeg sitter. Merkelig hvis det stemmer. Jeg sjekket selv i går. Jeg valgte til og med å gå inn på en bruker hvor FIFA aldri har vært spilt før, og Atletico hadde 4,5 stjerner. Når jeg sammenlignet lagene som er blitt valgt til denne cupen var så og si alle jevngode. Derfor tviler jeg på at Atletico er 4-stjerner ettersom de er mye bedre enn de øvrige lagene som er valgt. For å si det slik, hvis Atletico skal bli godtatt kommer jeg til å skifte lag selv. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Her kan du se et bilde. Når jeg spiller med Atletico online så har de 4 stjerner. Men om det skal bli et sånt oppstyr kan jeg like gjerne finne meg et annet lag Btw. Awesome liste Jørgen SG! Endret 10. mai 2010 av REBBERN Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Rimelig sikker på at Atletico er fire uten Live-season. De er 4,5 første gang man spiller FIFA, men etter oppdateringer (uten live-season) står de nå som 4. De har vel bare Aguero, Forlan, Simao og Reyes som greie spillere. Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg er en av de som velger Atletico vis det blir godtatt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 MED Live season UTEN Live season Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå