Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg må faktisk melde meg på nå også. Jeg klarer ikke å holde meg unna.

Lag forteller jeg deg i morgen. PSN er Jgiggs, men det tar jeg egentlig som en selvfølge at du husker. harhar.gif

Kan umulig glemme PSN navnet ditt etter jeg som regel blir nødt til å endre på laget ditt x antall ganger hver turnering :p

Lenke til kommentar

Hm... Kanskje jeg skal bytte til Sunderland? ...Neida :p

Men er Atletico godtatt nå, eller må valget opp til høyesterett? :p

Hvis laget har 4 stjerner uten live season så er det greit. Har ikke sjekket selv, men hører at andre sier det er slik. Gidder ikke å sjekke selv, men hvis det stemmer så er det som sagt godkjent.

Lenke til kommentar

Høyesterett har nå funnet ut at Atletico har 4,5 stjerner og er dermed ikke godtatt.

Jeg anker saken og ber høyesterett se på saken på nytt. Om det behøves kan jeg legge frem bevismateriale der alt tilsier at Atletico kun har fire stjerner ;)

btw. Brann89 er bare sur for at han ikke kan velge Valencia. Så ikke hør på han :p

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Høyesterett har nå funnet ut at Atletico har 4,5 stjerner og er dermed ikke godtatt.

Jeg anker saken og ber høyesterett se på saken på nytt. Om det behøves kan jeg legge frem bevismateriale der alt tilsier at Atletico kun har fire stjerner ;)

Jeg sjekket det selv og fant ut at Atletico har 4,5 stjerner uten Live Season. Men jeg ser gjerne at du legger frem bevismateriale :p Hvis ikke må du nok velge deg et annet lag :) Det bør jo ikke bli så vanskelig nå som Wis har brukt hele dagen på å analysere samtlige 4-stjernerslag :!:

Flott arbeid Wis, snart på tide å velge lag selv? :p

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Atletico Madrid vises da vitterlig som firestjernerslag uten Live-season på? Iallfall her jeg sitter.

Merkelig hvis det stemmer. Jeg sjekket selv i går. Jeg valgte til og med å gå inn på en bruker hvor FIFA aldri har vært spilt før, og Atletico hadde 4,5 stjerner. Når jeg sammenlignet lagene som er blitt valgt til denne cupen var så og si alle jevngode. Derfor tviler jeg på at Atletico er 4-stjerner ettersom de er mye bedre enn de øvrige lagene som er valgt. For å si det slik, hvis Atletico skal bli godtatt kommer jeg til å skifte lag selv.

Lenke til kommentar

Her kan du se et bilde. Når jeg spiller med Atletico online så har de 4 stjerner. Men om det skal bli et sånt oppstyr kan jeg like gjerne finne meg et annet lag ;)

Btw. Awesome liste Jørgen SG!

post-141995-1273500276,9202_thumb.jpg

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...