steen_jadd Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Som nevnt tidligere ønsker jeg å spille kampene i dag Kriss, og jeg vil helst være ferdig før 2000 i kveld. Bare å ta kontakt så snart du får tid. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg vant første kamp 3-1 og tapte andre 2-4 mot Kriss. Den tredje kampen vant jeg 4-2. Føler vi hadde vært vår kamp som vi vant fortjent. Den tredje kampen var helt åpen, og det kunne like gjerne vært 4-2 den andre veien. Takk for kampene Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Første kampen var noe av det dårligste jeg har spilt før Var så jævlig sur på meg sjøl etter siste kampen, aner ikke hvor mange 100% sjanser jeg brente! Har du merket at når vi møtes, så må det alltid spilles en 3. kamp? Eller er dette noe bare jeg føler... Takk for kampene! Synes du er den værste å møte i cupen, ivhertfall den vanskeligste! Endret 8. juni 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Første kampen var noe av det dårligste jeg har spilt før Var så jævlig sur på meg sjøl etter siste kampen, aner ikke hvor mange 100% sjanser jeg brente! Har du merket at når vi møtes, så må det alltid spilles en 3. kamp? Eller er dette noe bare jeg føler... Takk for kampene! Synes du er den værste å møte i cupen, ivhertfall den vanskeligste! Hehe, har merket at det alltid blir en tredje kamp ja. Føler som regel at det skyldes at jeg slipper inn et mål helt på tampen, slik som det også ble gjort i dag Jeg scorer som regel nok av mål, men har et håpløst forsvarsspill :!: Dette er definitivt de vanskeligste kampene til nå i cupen. Føler jeg mer eller mindre har cruiset gjennom cupen så lang, og var sikker på avansement da jeg ledet 4-1 sammenlagt på et tidspunk. Men så skjer det samme som da jeg spilte mot Sindre, da 4-0 ble gjort om til 4-5 Er helt utrolig hvilken evne jeg har til å rote bort store ledelser. Det til tross for at jeg konsentrer meg og tenker "nå må jeg ikke rote bort en stor ledelse igjen" Er forøvrig godt å høre at det ikke bare er meg som "hater" å møte enklte personer i cupen. Liker verken å møte deg eller Sindre Blir alltid noen helt vanvittig nervepirrende kamper Slik det ligger an nå risikerer jeg å møte Sindre for tredje gang i denne cupen. Er forøvrig aldri en SuperCup hvor jeg og Sindre ikke møtes Endret 8. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du liker smilefjes gjør du ikke , Steen? :p Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Du liker smilefjes gjør du ikke , Steen? :p Var det første som slo meg når jeg så innlegget mitt Men du skjønner det at jeg kan kun to smile-smileyer utenatt For vanlig smilefjes så skriver du : + ). For å skrive en slik med tunge, en litt sånn fnisete en, så skriver du : + p Blir egentlig slik i alle meldinger og forum jeg skriver på, er liten variasjon i smile-smileyer Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Du liker smilefjes gjør du ikke , Steen? :p Og Steen liker Sindre Endret 8. juni 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Minner om at fristen for semi-finalene går ut natt til fredag. Det vil si litt over et døgn igjen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 PSN er nede i kveld så da må ejg spille i morgen. Unavit, er du hjemme på morgnen? Har fri fra de to første øktene på skolen, frem til 10 på halv 1. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kan spille fra kl 3 til langt på natt i morgen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hvis dere skulle få spilt semi-finalene litt tidlig på kvelden så er jeg klar for finale mellom 2100 og 2300 i kveld. Hvis ikke må det bli før VM kampene på lørdag eller søndag Endret 10. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ferdig spillt nå. Første vant jeg 4-2 andre 4-0. Var litt rusten i starten, men det gikk seg til etter hvert. Første kampen var det veldig jevnt. Begge hadde flere store sjangser som ikke ville inn, andre kampen satse jeg på å holde tett bakover, men fikk flere kontringer som jeg utnyttet godt. Takk for kampen Sindre Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Faen Følte at ballen bare spratt din vei, spesielt med tanke på at du hadde mange flere større fysisk sterke spilleren. Etter 2-0 i andre kampen ga jeg omtrent opp. Takk for kampen Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Yaaayeee! Unavit 5-1 steen. Hadde ganske god kontroll igjennom hele kampen. Pasningene traff, taklingene satt, Gamsten sprang og alt stemte. Flott jobb gutta! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg tapte 5-1 mot Unavit i finalen. Kampen ble for min del ødelagt da Jon Knutsen ikke ønsket å holde ballen, og ga retur på relativt harmløse skudd to angrep på rad, dermed sto det plutselig 0-2. Etter det styrte Unavit store deler av kampen, og jeg på min side klarte aldri å utnytte de få sjansene min. Jeg ga imidlertid publikum litt å juble for Gamst driblet ved én anledning. Knutset ble etter hvert byttet ut med Braaten etter lengre tids dårlig spill. Braaten sto prikkfritt og reddet også én mot én Publikum ble veldig glade da Braaten reddet. Kampen sett under ett var du klart best, og vant fortjent. Gratulerer! Takk for kampene Ellers kan jeg meddele at jeg tok en mennesketest på Unavit i denne kampen, en slik test som har blitt gjort tidligere i denne cupen. Jeg testet deg ved å spille ballen langt opp til keeperen din, for å se om jeg fikk den tilbake, noe jeg ikke fikk. Dvs at du ikke besto. Men vil det si at du ikke er et menneske? Tenkte det kunne være morro å ta en slik test selv, men ser i ettertid at jeg ikke har kompetanse til å analysere resultatene. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, hehe prøve å skyte tunnel på Braaten der^^. Er så ræv 1og1 til tider, prøvde noe friskt. Sant som du sier, de to første målene mine var egentlig bare luck. Nevland var heldig på første målet og Carew endte litt merkelig opp med ballen der i duel med Reginiussen. Jeg var jævla nærvøs før kampen, men etter ledelsen begynte jeg å puste rolig å spille fotball. Hva mener du med mennesketest? Ja, takk for kampen. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg kommer ikke til å starte opp noen ny cup med det første. Nå blir det både VM og TdF, i tillegg reiser antagelig mange på ferie. Jeg kommer til å starte påmelding til SuperCup XVI i slutten av juli/begynnelsen av august. 1 Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, hehe prøve å skyte tunnel på Braaten der^^. Er så ræv 1og1 til tider, prøvde noe friskt. Sant som du sier, de to første målene mine var egentlig bare luck. Nevland var heldig på første målet og Carew endte litt merkelig opp med ballen der i duel med Reginiussen. Jeg var jævla nærvøs før kampen, men etter ledelsen begynte jeg å puste rolig å spille fotball. Hva mener du med mennesketest? Ja, takk for kampen. Haha, det med mennesketest er noe jeg også lurer på Er en bruker som vistnok tok en mennesketest på en annen i en tidligere cup. Testen gikk ut på om ballen ble spilt tilbake eller ikke. Jeg husker at testen ble bestått den gangen. Men jeg er usikker på hva som skjer denne gangen da du ikke besto? :!: Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Nei si det. Du får finne på noe og lage en ny regel angående denne testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå