steen_jadd Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Kriss, du har jo ikke vært pålogget på 20 timer ?!? Vi kan rekke det hvis du kommer nå! 20 timer? Er bare 54 min siden han sa han kunne spille :!: Semi-finalene spilles slik: Unavit - Sindre Kriss/Holy Diver - Steen Jadd Endret 6. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Kriss, du har jo ikke vært pålogget på 20 timer ?!? Vi kan rekke det hvis du kommer nå! 20 timer? Er bare 54 min siden han sa han kunne spille :!: Semi-finalene spilles slik: Unavit - Sindre Kriss/Holy Diver - Steen Jadd Men det står at det er 20 timers siden han sist pålogget. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Vi spiler nå, Steen Endret 6. juni 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Vi spiler nå, Steen Nå er du i praksis ikke videre enda, men vi kan jo spille kampene. De får være gjeldende med mindre Holy Diver protesterer. Slår på PS3en nå. EDIT: Ser du har vært frakoblet en stund nå. Jeg sitter en stund på PS3en, så hvis du skulle få tid kan du sende meg en melding på PSN. Endret 6. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg mente at jeg og Holy_diver skulle spille.. men uansett han vant 2. kampen 4-2, og jeg orker ikke spille semi nå Steen... er sliten i kropp og sinn etter en knallhard dag Endret 6. juni 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Holydiver4-2Kriss Synes det var litt kjipt at jeg ble slått ut pga. av han utnyttet at TV'n min plutselig finner på å skru seg av.. Jaja, that's life.. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg mente at jeg og Holy_diver skulle spille.. men uansett han vant 2. kampen 4-2, og jeg orker ikke spille semi nå Steen... er sliten i kropp og sinn etter en knallhard dag OK, jeg som misforstod. Stor hos meg at Holy Diver var frakoblet, så jeg gjorde regning med at dere ikke fikk spilt. Vi får ta kampene til uka Forresten godt å se at samtlige kamper ble spilt innen fristen Endret 6. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ikke noe god kamp fra min side.. men hvorfor sendte du ikke melding til meg at skjermen din slo seg av etter kampen vår? dessuten når du "kom tilbake" hadde jo du masse stygge taklinger etter meg... Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er jo et problem å få TV'n på når den først har bestemt så for å være av... Når jeg trykker på "On"-knappen skrur den seg umiddelbart av igjen, så måtte slå litt vett i den for å få den på.. Men klager ikke, sier bare at det er kjipt å gå ut på av at motstanderen ikke var fair.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hadde du sendt meg en melding kunne vi startet om igjen og spilt 45min. Er ikke min feil at du ikke sier ifra. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er ikke min feil at ikke du skjønner at noe er galt når alle spillerene mine står i ro. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Trodde du ikke gadd å spille mer, alt skjedde jo rett etter at jeg puttet 4-0. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er ikke en så dårlig taper for å si det sånn, men hvis det er så nøye for deg.. Så kan du jo bare tro det inni deg at du gikk videre på en fair måte.. (Selv om alle vet at du ikke gjorde det) 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Herregud... Du var jo pålogget på forumet her til klokken var 04, klarer du faen ikke å sende en melding og forklare hva som har skjedd? Jeg liker ikke å vinne kamper slik som dette, og hadde du sagt hva som hadde skjedd skulle jeg med glede ha spilt om igjen. og ja... Jeg trodde du var en dårlig taper.. Endret 6. juni 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Er ikke en så dårlig taper for å si det sånn, men hvis det er så nøye for deg.. Så kan du jo bare tro det inni deg at du gikk videre på en fair måte.. (Selv om alle vet at du ikke gjorde det) Det er MANGE som går fort sure når de ligger under med noen mål, og det er desto flere som går så sure at de bare blir stående med spillerene og etter en stund begynner å brenne ned motstander spillere. Og skjønner Kriss veldig godt, hvordan i alle dager skulle han kunne lukte at det var TV'en din som var skyld i at du ikke spilte? Så dette er ingen andres feil enn din egen, og å påstå at Kriss ikke gikk videre på en fair måte blir for barnslig å påstå, og vertfall å si at "alle" vet at han ikke gjorde det. At han "utnytter" at TV'en din slår seg av er smålig å si, om Kriss VISSTE at det var TV'en din som streiket og allikevel spilte videre, ja da hadde det vært utnytting fra Kriss sin side, men altså, sålenge han ikke visste om det var TV'en din, du som gikk sur, eller hunden til naboen som spiste kontrolleren din så kan du ikke legge noen skyld på noen andre enn deg selv. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Syns det har vært litt for mange "dårlig taper" tendenser i det siste. Er jo din feil at du ikke sier ifra når noe er galt! Jeg vedder på at Kriss hadde godtatt det og spilt på nytt! (Eller kanskje han hadde en medhjelper som sto utenfor vinduet ditt med en fjernkontroll og saboterte? ) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hahahahaha... er du seriøs? Gratulerer Kriss, du vant helt fair i mine øyne, en bedre spiller enn Holy, milevis bedre. Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Unavit, når skal vi spele? Lagt deg til på PSN nå, det er du som er Z1ndr3 right? For min del passer det når som helst, bare ta kontakt på PSN. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Greit Kanskje senere i kveld da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå