Vamos Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Senere i kveld? Skal trene nå snart. Hvor sent? Vil ha spilt ferdig kampene før kl. er 22.15 20 minutter? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Er videre etter å ha vunnet 3-1 og 3-0 over Wisbatov. Føler det er fortjent at jeg går videre. Etter at du kjørte over meg forrige gang ble jeg overrasket over hvor blek du var fremover denne gangen. I den andre kampen hadde du kun to skudd som begge gikk utenfor. Takk for kampene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jgiggs - Steen 1 - 3 Jgiggs - Steen 0 - 3 Følte du var heldig med første målet i første kampen, men merker at jeg er FIFA-rusten igjennom hele kampen, sliter fryktelig med å komme til sjanser når jeg når 16-meteren, pasningspillet er i og for seg greit, men jeg tør ikke å ta frem fintene med Cassano. Målet mitt kommer etter en grei prestasjon med Pazzini hvor jeg skuddfinter bort de to på ryggen og han foran meg innenfor 16-meteren og ruller den i hjørnet. I andre kamp spiller jeg 3-4-1-2 fra start og føler også at du var heldig med to av målene her. 1 - 0 kommer vel etter at Carew snubler med seg ballen når jeg har fått taklet han. Deretter bommer jeg med Paladino og treffer stolpen alene med Knudsen før du får andre mål på tampen av første omgang ved et tilbakespill der keeper reagerer usedvanlig treigt og den så vidt ruller over streken. Etter 3 - 0 målet bestemmer Cassano seg for at siden vi uansett har tapt så kan han drible litt, det gir iallfall Sampdoria-fansen litt å juble for ettersom Cassano dribler av spillere gang på gang, men aldri får rullet ballen i mål. Sampdoriakeeperen finter også litt, men resultatet står ved 3 - 0. Grattis Steen! EDIT: Ja var blek i forhold til tidligere, skyldes ekstremt lite FIFA-spilling som igjen fører til at jeg ikke får til det jeg føler er min styrke som spiller (å komme rundt på kantene og innenfor 16-meteren), kantene er også så som så og det fantes lite bakrom for min egen del å slå i. Nei, vi får se om jeg får motivasjonen til å spille FIFA aktivt igjen, da kan det bli moro å møte deg igjen Absolutt fortjent at du går videre. Endret 6. juni 2010 av Jørgen SG Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Senere i kveld? Skal trene nå snart. Hvor sent? Vil ha spilt ferdig kampene før kl. er 22.15 20 minutter? Klar nå? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Jgiggs - Steen 1 - 3 Jgiggs - Steen 0 - 3 Følte du var heldig med første målet i første kampen, men merker at jeg er FIFA-rusten igjennom hele kampen, sliter fryktelig med å komme til sjanser når jeg når 16-meteren, pasningspillet er i og for seg greit, men jeg tør ikke å ta frem fintene med Cassano. Målet mitt kommer etter en grei prestasjon med Pazzini hvor jeg skuddfinter bort de to på ryggen og han foran meg innenfor 16-meteren og ruller den i hjørnet. I andre kamp spiller jeg 3-4-1-2 fra start og føler også at du var heldig med to av målene her. 1 - 0 kommer vel etter at Carew snubler med seg ballen når jeg har fått taklet han. Deretter bommer jeg med Paladino og treffer stolpen alene med Knudsen før du får andre mål på tampen av første omgang ved et tilbakespill der keeper reagerer usedvanlig treigt og den så vidt ruller over streken. Etter 3 - 0 målet bestemmer Cassano seg for at siden vi uansett har tapt så kan han drible litt, det gir iallfall Sampdoria-fansen litt å juble for ettersom Cassano dribler av spillere gang på gang, men aldri får rullet ballen i mål. Sampdoriakeeperen finter også litt, men resultatet står ved 3 - 0. Grattis Steen! Enig i det du skriver. Men husk at jeg også hadde flere sjanser som jeg ikke scoret på Hadde et par situasjoner hvor jeg ble smånervøs inne i 16-meter min. Men stort sett funket det godt å sende AIen opp i ballfører som førsteforsvarer, og deretter stoppe deg etter at du hadde fintet bort AIen Fryktet på forhånd at kampene ville bli som sist hvor du hadde mye ballbesittelse, og jeg ble løpende imellom. Du innfridde delvis, hvor du hadde ballen i 57% av tiden i den andre kampen. Heldigvis for meg funket ikke fintene like godt som sist, og du skapte ikke all verden. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, du skal ha all ros for sjansene du skaper. Defensivt har jeg alltid hatt min svakhet særlig i kontringspillet, en mot en på kant med backen lyktes jeg oftere, men du var utrolig god til å skape overtall og finne Carew (som er råsterk og nærmest ustoppelig) og Ivers. Den morsomte situasjonen for min egen del i kampen var når jeg sentret tilbake til keeper, du presset keeper og keeperen hælsparket den ut. Nå fikk jeg økt motivasjon til å spille FIFA igjen faktisk, vi får se hvor lenge det varer, men jeg tar nok et par kamper nå Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Den morsomte situasjonen for min egen del i kampen var når jeg sentret tilbake til keeper, du presset keeper og keeperen hælsparket den ut. Nå fikk jeg økt motivasjon til å spille FIFA igjen faktisk, vi får se hvor lenge det varer, men jeg tar nok et par kamper nå Må innrømme at jeg smilte godt da du klarte å hælsparke ballen mellom mine to spillere og faktisk finne en medspiller :!: Som nevnt tidligere går fristen for kvartfinalene ut i natt. Slik det står nå er jeg den eneste som er videre. Kriss leder 7-0 over holy diver etter én kamp. Som jeg allerede har sagt skal den andre kampen spilles, hvis ikke vil den som har skyld i at kampen ikke blir spilt bli suspendert fra neste cup slik det står forklart i førsteposten. Aunron og Sindre ser ut til å få spilt sine kamper i løpet av kort tid. Det har vært lite aktivitet for sprolauk og unavit, får håpe at kampen blir spilt innen fristen. Ser at begge har vært pålogget forumet i løpet av den siste timen. Endret 6. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg kan spille nå Holdy_diver så vi kan bli feridg med dette... Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Unavit 3-2 sprolauk Unavit 4-2 sprolauk Carew klarer ikke score 1on1... Mannen stresser jo bort alt. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Sånn går det når man ikke har spilt FIFA på år og dag Bra spilt! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Vant første kamp 2-1 mot aunmar med rødt kort på Mario under omtrent halve kampen. Var ikke meningen å feire ved å ta handa opp til øre og å være eplekjekk, skulle egentlig slå hjul Andre kampen tar han ledelsen og styrer mer, men det ender 1-1. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Gratulerer Sindre, gå og vinn alt nå! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Rusten fifa-form er utslagsgivende for min del. Aner ikke hvor mange ganger jeg er alene med keeper og ikke får tenkt meg om før keeperen har ballen. Frustrerende. Føler det er et litt ufortjent resultat sammenlagt. Mener jeg hadde fortjent mer ut i fra det spillet jeg hadde. Uansett, du scoret ett mer mål. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Var ikke meningen å feire ved å ta handa opp til øre og å være eplekjekk, skulle egentlig slå hjul Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Føler jeg hadde et lite overtak, selv med en mann mindre i første kampen, men at du burde ha puttet minst 3-4 mål i den andre. Hadde det vært for 1-2 måneder siden ville du puttet mange av de der du kom alene mot keeper. Også må jeg legge til at Albin er elsk, og Casquero hvis man får til noen saftige langskudd. Skuddstyrke på 92 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 I første kamp var jeg langt dårligere enn deg, så det resultatet var fortjent. Jeg burde ha scoret noen mål til i andre kamp, men slikt skjer. Må si jeg aldri greide å få tak på de vingene dine, i tillegg til en av de spissene. Backene mine var rett og slett ikke raske nok. Lykke til videre i alle fall! Forøvrig ferie nå snart, så om det blir en ny cup skal formen prikkes. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hehe. første gangen du ikke virker gretten etter at jeg har slått deg Følte at jeg ikke fik til så mye med Pedro Leon, men. Spilte også bare med en spiss, så det må ha vært den offensive midtbanespilleren min du ikke fikk tak på Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Man bør alltid være litt gretten etter tap. Det gjør en bare bedre. I dag var det egentlig greit; fifa har fått lite tid i det siste i det dårlige været, ironisk nok. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Kriss, du har jo ikke vært pålogget på 20 timer ?!? Vi kan rekke det hvis du kommer nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå