Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal si... Spiller mot Holy_diver, og leder 4-0 etter 40min, så plutselig gidder han ikke å spille mer, jeg ventet på han i ca. 15 "fifa-minutter", uten at han rørte seg.

Hvis du ikke gidder å spille mer fordi du blir eid, trenger du ikke å melde deg på. Jeg ble irritert fordi han bare stakk, så scorte litt på han mens han var "borte" og først etter at jeg hadde scort med keeper begynte han å spille videre (80min.)..

Sluttresultat ble vel 7-0? Jeg skrev at jeg ikke gadd å score hvis du ikke spilte, men når jeg tenkte på hvor "fair-play" det er å bare stikke, scorte jeg alikavel...

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal si... Spiller mot Holy_diver, og leder 4-0 etter 40min, så plutselig gidder han ikke å spille mer, jeg ventet på han i ca. 15 "fifa-minutter", uten at han rørte seg.

Hvis du ikke gidder å spille mer fordi du blir eid, trenger du ikke å melde deg på. Jeg ble irritert fordi han bare stakk, så scorte litt på han mens han var "borte" og først etter at jeg hadde scort med keeper begynte han å spille videre (80min.)..

Sluttresultat ble vel 7-0? Jeg skrev at jeg ikke gadd å score hvis du ikke spilte, men når jeg tenkte på hvor "fair-play" det er å bare stikke, scorte jeg alikavel...

Barnslig oppførsel ja. Slik vi håper å ikke se i denne cupen. Den andre kampen skal uansett spilles. Hvis ikke den andre kampen spilles må jeg gjøre en vurdering på hvem som skal gå videre basert på reglementet i førsteposten. Det er slik oppførsel jeg ønsker å gradvis luke bort fra cupen. Jeg håper at den andre kampen blir spilt på skikkelig vis.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...