ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor må jeg alltid møte deg (eller Steen) Det blir ingen kamp før tidligst morgen kveld. Må øve litt først. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hvorfor må jeg alltid møte deg (eller Steen) Det blir ingen kamp før tidligst morgen kveld. Må øve litt først. Øve på FIFA? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Skal vi spille i kveld aunmar? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Må bli rundt midnatt eller noe slikt i så fall. Har ikke en skikkelig tv før den tid. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg kan spille hele kvelden Holy_diver, så bare ta kontakt! Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Jeg kan spille så og si i hele dag Wis, bare å si ifra når du har tid. Endret 5. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Bare si ifra når du er klar aunmar så er jeg det også Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 I kveld tenker jeg Steen, hvis du kan da? Legg meg til på PSN igjen Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er ledig i kveld, ta kontakt Kriss . Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si... Spiller mot Holy_diver, og leder 4-0 etter 40min, så plutselig gidder han ikke å spille mer, jeg ventet på han i ca. 15 "fifa-minutter", uten at han rørte seg. Hvis du ikke gidder å spille mer fordi du blir eid, trenger du ikke å melde deg på. Jeg ble irritert fordi han bare stakk, så scorte litt på han mens han var "borte" og først etter at jeg hadde scort med keeper begynte han å spille videre (80min.).. Sluttresultat ble vel 7-0? Jeg skrev at jeg ikke gadd å score hvis du ikke spilte, men når jeg tenkte på hvor "fair-play" det er å bare stikke, scorte jeg alikavel... Endret 6. juni 2010 av Kriss^ Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Vet ikke helt hva jeg skal si... Spiller mot Holy_diver, og leder 4-0 etter 40min, så plutselig gidder han ikke å spille mer, jeg ventet på han i ca. 15 "fifa-minutter", uten at han rørte seg. Hvis du ikke gidder å spille mer fordi du blir eid, trenger du ikke å melde deg på. Jeg ble irritert fordi han bare stakk, så scorte litt på han mens han var "borte" og først etter at jeg hadde scort med keeper begynte han å spille videre (80min.).. Sluttresultat ble vel 7-0? Jeg skrev at jeg ikke gadd å score hvis du ikke spilte, men når jeg tenkte på hvor "fair-play" det er å bare stikke, scorte jeg alikavel... Barnslig oppførsel ja. Slik vi håper å ikke se i denne cupen. Den andre kampen skal uansett spilles. Hvis ikke den andre kampen spilles må jeg gjøre en vurdering på hvem som skal gå videre basert på reglementet i førsteposten. Det er slik oppførsel jeg ønsker å gradvis luke bort fra cupen. Jeg håper at den andre kampen blir spilt på skikkelig vis. Endret 6. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tåpelig. Ikke gidd å meld deg på om du skal bli sur når du blir rundspilt, Kriss slår meg også så og si hver gang, men eg blir ikke sur av den grunn. Kanskje litt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Aunmar, er du borte? Spille! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Senere i kveld? Skal trene nå snart. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Minner om at fristen går ut i natt. Ønsker ikke å utsette fristen ettersom det er ugunstig med mange supercupkamper under VM. Endret 6. juni 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Senere i kveld? Skal trene nå snart. Hvor sent? Vil ha spilt ferdig kampene før kl. er 22.15 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har opptaksprøve på NIH i morgen (egentlig tror jeg at jeg bommer på poenggrensa ørlite så kommer vel ikke inn uansett i år) så vil gjerne spille så fort som mulig så jeg får litt søvn før morgendagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå