Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De der kampene er spillt for lenge siden. De er enda ikke ført inn i tabellen du steen.

Jeg er klar for mine kamper denne uka. Har lagt til både tc og holy_diver så bare gi signaler på PSN eller her så gamer vi:)

Lenke til kommentar

De der kampene er spillt for lenge siden. De er enda ikke ført inn i tabellen du steen.

Jeg er klar for mine kamper denne uka. Har lagt til både tc og holy_diver så bare gi signaler på PSN eller her så gamer vi:)

Kampene ble spilt i går, eller i hvert fall ført opp i går. Kan ikke forvente at jeg alltid skal kunne føre tabell samme dag. Men det viktigste er vel at kampene blir spilt innen fristen. Som jeg har sagt før så sender jeg ikke videre noen som kun har spilt to eller tre kamper. Da sender jeg heller videre beste treer fra ei annen gruppe. Synes det er mer rettferdig. Jeg ønsker ikke at vi skal ha en vinner som ikke har spilt kampene sine.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Cryflopp svarte ikke, så bare Unavit på PSN nå siste 2 timene og det hele ble bare stress, jobbet så mye og diverse nå.

Det ble for vanskelig å sette opp kamper osv til slutt, jeg skulle kanskje vært mer med litt tidligere men eksamen ble jo ferdig 24. mai, og etter det var det jo en del feiring og jobb og det å være ute osv ble litt for mye til at jeg fikk spilt disse kampene. Beklager altså, men det betyr nok ikke så mye hvis den gruppen bare blir mellom 3 personer siden ingen fikk spilt mot meg. Kunne spilt mot Unavit nå men det skaper nok bare problemer nå, siden jeg ikke får spilt mot Holy Diver i kveld etter det, og Cryflopp har ikke svart anyway.

Dumt å trekke meg og ikke prøve mer i kveld kanskje, men jeg får ikke tid til alle kampene i dag og i morgen jobber jeg i 6 timer osv. Beklager, og lykke til videre.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...