Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man_utd100 1-3 Sindre

GG. Var jevnt i første omgang, men du tok over etter hvert. Begge hadde flere store sjanser, og jeg er overrasket over hvor elendig jeg er alene med keeper. Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre når jeg har ballen. Fortjent seier var det i hvert fall.

Nå må jeg håpe at Brann vinner begge kampene. Gjerne med flere mål også, slik at jeg får bedre målforskjell enn Sindre. :!:

Lenke til kommentar

Nå må jeg håpe at Brann vinner begge kampene. Gjerne med flere mål også, slik at jeg får bedre målforskjell enn Sindre. :!:

Som nevnt tidligere er innbyrdes oppgjør gjellende. Det vil si at du er ute selv om Brann litt overraskende skulle vinne begge kampene 10-0 :p

Lenke til kommentar

Er tilbake på forumet litt nå, siste "vanskelige" eksamen er nå ferdig, har et par til på fredag men thats it. Send gjerne PM til meg i morgen, de som vil spille. da jeg har mistet litt oversikt osv nå. Hvis ikke jeg har PM i innboksen i morgen når jeg sjekker så skal jeg gå gjennom tråden/førsteposten og prøve å kontakte dere i gruppen min skikkelig osv. :)

Lenke til kommentar

Tre og en halv dag igjen til fristen går ut. Det meste er avgjort allerede, og det er først og fremst gruppe C som må få gang på sakene. Jeg sender ingen som har kamper av betydning igjen til kvartfinaler.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...