Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Autzen89, spille kampene våre?

Ja, kan spille i kveld. :)

Har kjøpt en ny PS3 kontroll i dag. Så håper pasningsspillet skal være mer presist nå. ^^

Flott ;) Kl. 9 ? Eller nå?

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Autzen89, spille kampene våre?

Ja, kan spille i kveld. :)

Har kjøpt en ny PS3 kontroll i dag. Så håper pasningsspillet skal være mer presist nå. ^^

Flott ;) Kl. 9 ? Eller nå?

Jeg kom akkurat hjem nå. Hva sier du til kl. 20:00? Kan også spille kl. 21.

Lenke til kommentar

Autzen-sprolauk

0-3

3-3

Den siste kampen har jeg 6 skudd i treverket og er to ganger forbi keeperen din uten å klare å score... Noen ganger er Fifa urettferdig... :nei:

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Kriss 3 - 3 Martindani

Jævlig mange nitrise mål her, men ellers en jevn og god kamp.

Kriss 1 - 1 Martindani

I denne kampen merket man svært fort forskjellen på 4 og 5 stjerners lag. Haha, spillerne mine klarer jo ikke å dempe en ball engang. Jevn kamp her og.

Syns det var mest rettferidg med uagjort i begge kampene. Bra spilt, og takk for kampene! :thumbup:

Lenke til kommentar

Som Kriss sier så var det to jevne kamper, dessverre litt preget av keepertabber, men sånn som skjer på vått underlag. Føler jeg burde punktert den andre kampen i første omgang, men det ville seg ikke. Og slik som det utvikla seg i andre omg. så var uavgjort et greit resultat :) Takk for kampene.

Lenke til kommentar

Hehe, jepp. Priset meg lykkelig over den missen. Jeg fikk endel sjanser når jeg putta Lavezzi som ensom spiss istedenfor Quagliarella. Husker ikke hvor mange ganger han løp rett i fra forsvaret ditt og var alene med keeper. Bare synd avslutningsegenskapene hans ikke sto til samme karakter som hurtigheten. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...