Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XV

Anbefalte innlegg

Aunmar, jeg forsvinner i morgen og gjør min gjenkomst 16. mai derfor må vi spilt i kveld hvis vi du vil spille før det. Det hadde vært kjekt å få det unnagjort. Når jeg sier i kveld mener jeg forresten 22.30 eller lenger utover. Jeg skal på trening snart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sprolauk - Martindani 4-1

Denne kampen blir litt amputert når jeg mister connection med PSN etter ca. halv tid. Jeg leder da 2-1. Vi spiller en omgang til som ender 2-0.

5-0

Er litt heldig på et par av målene men alt i alt en god match av Udinese :D

Noen andre i gruppe A som kan spille nå?

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Aunmar, jeg forsvinner i morgen og gjør min gjenkomst 16. mai derfor må vi spilt i kveld hvis vi du vil spille før det. Det hadde vært kjekt å få det unnagjort. Når jeg sier i kveld mener jeg forresten 22.30 eller lenger utover. Jeg skal på trening snart :)

Etter kampen og før midnatt.

Lenke til kommentar

Kriss 3 - 1 Sprolauk

Kriss 3 - 1 Sprolauk

Hadde god kontroll hele veien, untatt 2. omg i siste kampen. Takk for kampene :)

Bra spilt! Sykt irriterende de skuddfintene dine. Selv om jeg ikke går på dem så løper spilleren din bare igjennom min :p

Men om en spiller får rødt kort. Kan han brukes i neste kamp da?

Lenke til kommentar

Er gjerne med neste turnering ;)

Btw, skal kanskje ikkje ta det i denna tråden, men.. Nokon som vil utfordre meg i FIFA10 ein dag? Gjerne nokon som har litt skills, må sjå kva nivå eg ligger på. Berre å adde Pop-fiske på PSN, og send meg ein melding enten her eller på PS3 om kven du er !;)

Lenke til kommentar

Jgiggs 2 - 2 Aunron

Sampdoria - Sporting CP

Hva kan man si? Jeg tør aldri å gi alt offensivt mot aunmar for da blir jeg garantert straffet, så kampen ble vel egentlig en kjedelig affære. Alle målene kom etter greit spill, men det var ingen perler. Statistikken viste vel stort sett likt til begge og jeg følte ikke at noen av oss hadde noen gigantsjanser de bommet på. Helt greit resultat mot en god motstander. Cassano var som vanlig involvert i alle målene da han scorte ett og assisterte et annet med hælsparket til Tissone som la den rolig til høyre for keeper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...