Sacho_chan Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg og kjæresten min har lyst å piffe opp sexlivet litt,og jeg har lyst å prøve nye posisjoner. Vi har liksom gjort de vanlige misjonær (til og med med bene på skulderen til kjæresten), ri kjæresten, bli tatt bakfra (selv når jeg ligger), bli tatt i analen,ligget på siden (begge sidene) osv. er vel de jeg kommer på nå for øyenblikket. Vi er ikke særlig glad i gi oral sex, så vi holder oss unna det mest mulig. Jeg er også en person som er delvis myk, og kjæresten vil ikke ha 3 kant, selv om jeg gjerne vil. Så jeg lurer på om det er noen som vet om sex posisjoner som vi kan prøve? Eventuelt en side med masse sex posisjoner? Også har typen litt problemer med at han kommer for fort, så lurte på om noen vet hvordan kan han holde ut litt lengere i sengen. Jeg vet om det fins tips og slikt om sånt, men jeg er ikke så god på slikt egentlig. Takk for svarene på forhånd! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 http://www.dinside.no/365038/bildeserie-12-stillinger-for-bedre-sex Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bare å prøve en annen sexposisjon det.. Finnes jo tusenvis ute omtrent. Det at han kommer for fort er noe han må jobbe med. Ikke ditt problem, han klarer vel tilfredstille deg på en måte fordet? Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 http://www.sexinfo101.com/sexualpositions.shtml har en haug av stillinger med beskrivelser og 3D-figur. http://www.sexinfo101.com/sp_screw.shtml har vi gode erfaringer med. Når jeg selv føler at jeg er nærmer meg, men at vi kan holde på litt lenger så tenker jeg på noe helt annet. Som f.eks fotball, dataspill osv og det hjelper ikke stort, men med riktig bruk kan du ta noen minutter til. Ellers så liker jeg å ha kontroll på hastigheten i sexen så lenge jeg kjenner at jeg ikke kan peise på uten å komme. Da blir det litt roligere, men mer fokus på dypere støting, kyssing og mer nærhet med kjæresten. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Okok, takk så mye ;D Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 http://www.sexinfo101.com/ du får vite det du lurer på, er liste over veldig mange stillinger med beskrivelser og 3D animasjoner av hvordan man skal utføre dem Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Haha bumb, også linker du til det samme som allerede er linket til.. (men absolutt en god side). Til topic, nå som jeg allerede har begynt å skrive. Dere høres ganske unge ut. Jeg tror dere hadde gjort det ganske mye enklere for dere selv om dere ikke fokuserte såpass mye på stillinger, men heller mer på ren nytelse. Iforhold til at han kommer fortere enn du selv ønsker hadde selvfølgelig oralsex vært et bra alternativ. Men siden 'dere' tydeligvis ikke er spesielt glad i dette ser jeg ikke helt problemet med at han skal kunne komme to ganger. Det er ikke mange minuttene det tar fra man har kommet til man får den opp igjen om dama hjelper til, og da holder man gjerne veldig mye lenger. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Haha bumb, også linker du til det samme som allerede er linket til.. (men absolutt en god side). Til topic, nå som jeg allerede har begynt å skrive. Dere høres ganske unge ut. Jeg tror dere hadde gjort det ganske mye enklere for dere selv om dere ikke fokuserte såpass mye på stillinger, men heller mer på ren nytelse. Iforhold til at han kommer fortere enn du selv ønsker hadde selvfølgelig oralsex vært et bra alternativ. Men siden 'dere' tydeligvis ikke er spesielt glad i dette ser jeg ikke helt problemet med at han skal kunne komme to ganger. Det er ikke mange minuttene det tar fra man har kommet til man får den opp igjen om dama hjelper til, og da holder man gjerne veldig mye lenger. Vi hadde bare lyst å piffe det litt opp, å prøve nye ting isteden for det samme gamle men betyr ikke det at vi skal slutte helt med gamle posisjoner. evt bare ta en pause Og jeg bryr meg ikke helt på om han kommer en gang eller seks ganger elr ikke noe i det hele tatt. Poenget var bare at han skulle vare litt lengre slik at vi fikk litt mer nytelse enn det vi får. Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Siste setningen. Om du ikke snakker hvor lenge han holder den oppe uavhengig av hvor mange ganger han har kommet, dog en viss sammenheng, er det nettopp det jeg skriver. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Siste setningen. Om du ikke snakker hvor lenge han holder den oppe uavhengig av hvor mange ganger han har kommet, dog en viss sammenheng, er det nettopp det jeg skriver. Okey, det der forsto jeg ikke ;s (jeg har dysleksi, så har litt problemer med stor ord og oppbyggninger av settninger.) Lenke til kommentar
siindre Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Han mener vel at hvis han kommer fort, så kan dere ta en pause etter sexen (etter han har kommet) også begynne på an igjen. Fordi vi menn kan fint komme 2 ganger på en dag, vi trenger bare litt tid før vi greier å få den opp igjen. Så kan dere fortsette etterpå, og da varer han gjerne veldig lenge, og dere kan ha lengre sex (noe som var poenget ditt sant? lengre sex) Når det kommer til å vare lengre så er et godt tips og puste. Mange glemmer å puste, eller holder gjerne pusten i det man kjenner man er på vippen. Det hjelper å fortsette og puste. edit: å/og-feil Endret 24. mai 2010 av siindre Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nja. Antydet at det kunne være en misforståelse, men litt kørkete formulert. Men det jeg hovedsakelig mente var at de to siste setningene var motstridende, da det er en sammenheng mellom hvor lenge han holder, og hvorvidt han har kommet en gang før i 'akten' eller ei. Dette gjelder på tvers av hver gang man har sex også. Når man har jevnlig mye sex (eventuelt om mannen også onanerer jevnlig) vil man bruke lenger tid på å komme, (grunnet nedsatt følsomhet på penishodet. Med alder også generell nedsatt følsomhet). Kjernefysiker. Og jeg bryr meg ikke helt på om han kommer en gang eller seks ganger elr ikke noe i det hele tatt. Poenget var bare at han skulle vare litt lengre slik at vi fikk litt mer nytelse enn det vi får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg