EyN Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Trenger spotify invitasjon til vennine som tittelen sier. Har du en spotify invite? Jeg vil bli veldig takknemmelig hvis du har en. Send invitasjonen til [email protected] Hvis du ønsker noe tilbake må du ta det opp via PM!! Mvh EyN Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Du kan jo bruke proxy i stedet! Tar bittelitt lengere tid, men du får spotify da Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Du kan jo bruke proxy i stedet! Tar bittelitt lengere tid, men du får spotify da Tar det lengre tid med proxy enn at noen med invite skal se tråden og gidde å sende han invite? LOL, Men ja invite er gammeldags, søk på free spotify proxy så skal du nok få søk Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Du kan jo bruke proxy i stedet! Tar bittelitt lengere tid, men du får spotify da Tar det lengre tid med proxy enn at noen med invite skal se tråden og gidde å sende han invite? LOL, Men ja invite er gammeldags, søk på free spotify proxy så skal du nok få søk Hehe, veldig godt poeng. Bruk www.hiload.org. Funker fett! Endret 8. mai 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
EyN Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Du kan jo bruke proxy i stedet! Tar bittelitt lengere tid, men du får spotify da Tar det lengre tid med proxy enn at noen med invite skal se tråden og gidde å sende han invite? LOL, Men ja invite er gammeldags, søk på free spotify proxy så skal du nok få søk Hehe, veldig godt poeng. Bruk www.hiload.org. Funker fett! Funker ikke lenger.. brukte denne videon http://www.youtube.com/watch?v=OTzpelI3zRw Hvis det var feil, må du nesten forklare meg litt her Lenke til kommentar
EyN Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Sender PM Hvis det er noen som fortsatt har en invite som går mye kjappere sier jeg selvfølgelig ikke nei til det.. Mest sannsynlig funker ikke den hiload Endret 8. mai 2010 av EyN Lenke til kommentar
EyN Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Ingen som har invites til overs? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Bare så det er sagt, proxy-metoden virker ikke lenger. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Da har jeg sendt en invitasjon til deg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Gud så teit, Spotify har eksistert lenge og man må fremdeles sende invitasjoner?! Wtf... Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har dere en invite til overs? Send den gjerne til [email protected] eller PM. Takk! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har 3 igjen på http://h3x.no/spotify.php enda. Kos dere Lenke til kommentar
Tanjalarem Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har 3 igjen på http://h3x.no/spotify.php enda. Kos dere Trenger,noen som har flere invitasjoner ? Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Har du en? Send gjerne en til [email protected] På forehand takk. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Vi har allerede en stor tråd for nettopp Spotifyinvitasjoner. Hvis dere leser de siste sidene vil dere (nesten) garantert finne en invitasjonskode eller fem. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Vi har allerede en stor tråd for nettopp Spotifyinvitasjoner. Hvis dere leser de siste sidene vil dere (nesten) garantert finne en invitasjonskode eller fem. Diskusjonen fortsetter i nevnte tråd. Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg