Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Utorrent? Der henter jeg.. ehm.. Gratis tv-serier fra nrk.no og ehm.. linux distrubisjoner Notatskriving til skolen, og jeg programmerer php, html, css som en hobby Jeg lager en del filmer, musikk og bilderedigering - pc'en jeg har nå, en HP Pavilion Dv7-1010eo har kun tilgode å bli sendt på rep en gang til før jeg har krav på pengene igjen, og den er treg, stor, tung, støver ned på en dag, nevnte jeg treg?, og dårlig kundesupport. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Burde jeg kjøpe den på eplehuset, elkjøp eller lefdal? De har nok mere kunnskap på eplehuset, men jeg skal allikevel ha headesett til ps3 min, og kanskje jeg kunne fått no rabatter på den? (A) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 På eplehuset får du studentrabatt uansett om du gå på grunnekole, videregående eller høyere utdanning, mens på Apple Store tror jeg det bare er for folk på høyere utdanning. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 http://www.studenttorget.no/index.php?show=4985&expand=3,4985&artikkelid=3544 Studenttorget gir rabatt for elever på VGS, FHS og all høyere utdanning. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Fikk ikke rabatt fordi jeg har mistet studentkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå