Gå til innhold

Kamptråd - FK Haugesund - Rosenborg Ballklub 9/5 (0-0)

DJ_Dark

19 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor absolutt alle skal skylde på matta?

Haugesund spilte tidvis bra fotball der mot oss, så hvorfor skal vi skylde på banen?

Vi hadde kunnet skylde på banen hvis vi hadde blitt hindret av den til å utføre vårt utsøkte angrepsspill, men slik det er nå er det ikke noe angrepsspill som vi ikke får til pga. en dårlig bane. Et godt angrepsmønster er fraværende. Hvorfor det er alt annet enn spillestilen og innsatsen, den var elendig i går også, som er problemet skjønner ikke jeg.

Lenke til kommentar

Jeg kan være enig i det at Norsk fotball, er kjedlig i forhold til Engelsk fotball. Det er mye mer jevne lag i England enn det er i Norge. Så da blir det også mye mer spennende.

TL er jo på en måte mer spennende, i og med at det er jevnere, mindre uforutsigbart og alle slår alle. Men det er jo selvsagt mye gøyere å se engelske kamper om man er nøytral supporter, da underholdningsverdien er en god del større der.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor absolutt alle skal skylde på matta?

Haugesund spilte tidvis bra fotball der mot oss, så hvorfor skal vi skylde på banen?

Vi hadde kunnet skylde på banen hvis vi hadde blitt hindret av den til å utføre vårt utsøkte angrepsspill, men slik det er nå er det ikke noe angrepsspill som vi ikke får til pga. en dårlig bane. Et godt angrepsmønster er fraværende. Hvorfor det er alt annet enn spillestilen og innsatsen, den var elendig i går også, som er problemet skjønner ikke jeg.

1. hvem er vi?

2. Skylder delvis på matten, da det absolutt ikke gagner lag som RBK.

3. RBK fikk nok av sjangser til å score mål, så effektiviteten var ikke god nok i denne kampen.

Lenke til kommentar

1. hvem er vi?

2. Skylder delvis på matten, da det absolutt ikke gagner lag som RBK.

3. RBK fikk nok av sjangser til å score mål, så effektiviteten var ikke god nok i denne kampen.

1. Vi er i en litt vid betydning, men det dekker Rosenborgsupportere og RBK. For eksempel slik som Armageddon bruker det i posten over meg her.

2. Matta er ingen unnskylding for ikke aa proeve.

3. Det betyr ikke at vi har et godt angrepsmoenster for det. Og nok av sjangser? Var vel to eller tre.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

haha, morsom du...

Edit: Hvilket grunnlag har du for å si at jeg er medgangssupporter? Fordi jeg synes vi spiller drit kjedelig, eller fordi jeg drar med bil til Haugesund rett etter å ha vært på Tyvann (ja, jeg er russ) uten å sove en dritt, er dårlig hele veien og kaster opp, og i tillegg bruker penger jeg egentlig ikke har?

Endret av Danne91
Lenke til kommentar

haha, morsom du...

Edit: Hvilket grunnlag har du for å si at jeg er medgangssupporter? Fordi jeg synes vi spiller drit kjedelig, eller fordi jeg drar med bil til Haugesund rett etter å ha vært på Tyvann (ja, jeg er russ) uten å sove en dritt, er dårlig hele veien og kaster opp, og i tillegg bruker penger jeg egentlig ikke har?

Kanskje en forhastet konklusjon fra min side.

Bra at du drar til bortebane for å støtte RBK.

Og når jeg tenker meg om så er det vel lett å bli litt forbannet etter 0-0 mot Haugesund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...