Gå til innhold

Kamptråd - FK Haugesund - Rosenborg Ballklub 9/5 (0-0)

DJ_Dark

19 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at banen ikke er 1.klasse, men det er jo heller ikke så bra. Visst du ser på Ullevåll så er det en åker akkuratt nå. Det er ikke så mange av de norske gress banene som er noe gode enda. Men jeg vet at det er litt kjipt når det er banen. Men sånn er fotball, det er vell bare til og innse. Så jeg sier: GO HAUGESUND :tease:

Lenke til kommentar

Vi snakker om Tippeligaen, verdens mest ustabile liga.

Jeg kan være enig i det at Norsk fotball, er kjedlig i forhold til Engelsk fotball. Det er mye mer jevne lag i England enn det er i Norge. Så da blir det også mye mer spennende.

Lenke til kommentar

Det har jo også med økonomi i laget å gjøre, di kan ikke sånn plutslig "kjøpe" seg en ny bane. Det har jo også vert litt fremm og tilbake om di skulle få en ny bane, men jeg tror ikke at det gikk gjennom. Haugesund har jo ikke vert i Tippeligaen så mye heller, en gang visst jeg ikke tar helt feil. Så for å rykke opp i fra 1 divisjon så er det bra standar.

Lenke til kommentar

Det har jo også med økonomi i laget å gjøre, di kan ikke sånn plutslig "kjøpe" seg en ny bane. Det har jo også vert litt fremm og tilbake om di skulle få en ny bane, men jeg tror ikke at det gikk gjennom. Haugesund har jo ikke vert i Tippeligaen så mye heller, en gang visst jeg ikke tar helt feil. Så for å rykke opp i fra 1 divisjon så er det bra standar.

Om de har økonomi til å hente nye spillere så har de også økonomi til å legge en skikkelig matte.

Når det snakkes om ny stadion i Haugesund så skal det være muligheter.

Selv er det en grei 0-0 kamp tatt forholdene i betraktning, dog langt fra optimalt for RBK som spiller mye langs bakken.

Tror selv at Tromsø rakner, de har ikke en bred nok stall og kommer til å slite gjennom sesongen.

Lenke til kommentar

Fikk ikke sett kampen i går pga av tekniske problemer hos adressa. Sendte en litt amper mail til dem, men etterhvert så var det ikke det store tapet. Ikke en veldig bra kamp akkurat. Vant 500kr på oddsen og, så klarte ikke å være forbanna. Fikk uansett mail tilbake om at jeg får gratis billett neste uke pluss et gavekort. 16. mai-kampen sendes vel ikke på tv, så var vel verdt det.

Håper på et solid resultat neste uke. Hønefoss kommer sikkert med en del selvtillit, men et par tidlige mål fikser vel det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...