Jonorge Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Skal få disse høyttalerne nå til torsdag (vant konkurransen på Rammsunds facebookside): Fence Audio Boost 212 www.fenceaudio.no/product.cfm?id=95&path=12,16 Jeg lurte på om man kan koble de direkte til PC eller om man må ha forsterker eller lignende? Noen som vet det/har erfaringer? kjekt å vite om man evt. må kjøpe noe ekstra. har ikke så mye peiling på sånt Endret 8. mai 2010 av Neonking Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Du må ha forsterker i tillegg. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Jeg vil bare forsterke, du er nødt til å ha en forsterker hvis ikke vil du ikke få noe lyd i det hele tatt. Innen hifi verdenen er det ofte: "Jeg veit det er kjedelig å kikke på nye høyttalere så her har du en forsterker å kikke på ... " Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 De trenger en relativt kraftig forsterker, i alle fall en med strømforsyningen på plass. Plecto - hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå