Gjest m27 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Vi har datet ganske mye i et par måneders tid og er ganske intime og på god bølgelengde. Det blir heftig kosing og klining innimellom, men når det eskalerer til noe mer seksuelt så bremser hun helt. Hun virker som oftest ganske tent, men tydeligvis ikke nok? Noen som har noen gode tanker her? For ordens skyld så er hun 24 og jeg 27. Hvor lang tid gikk det før du hadde sex med kjæresten din? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Har ofte hatt sex med de før de ble kjærester.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kansje hun bare trenger litt tid før hun er komfortabel med og være så intim med noen. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 hadde sex 3 uker før vi ble sammen! Tror forsåvidt det gjelder veldig mange... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 kan som sagt tidligere i tråden være hun bare ønsker å vente litt til hun er komfortabel med situasjonen osv. kan også være hun tester deg for å se om du er interessert i å være med henne på ekte, altså at du ikke bare er ute setter sex. uansett heftig klining og kosling => ikke lenge til det blir sex på deg iaffal Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har som regel sex før vi blir sammen. Kanskje til og med måneder før vi blir sammen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg er jente 21, og har nettopp begynt å holde litt på med en fyr. Har veldig lyst til å ha sex med han, men venter bevisst fordi jeg er dritredd for at han skal miste interessen for meg og personligeten min dersom han vet at han får meg uansett. Men digger han, vil klemme han ihjel<3 Gjør henne bevisst på at du er genuint interessert i henne som person, og tipper at det ikke er lenge til det blir noe på deg;) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Det virker som de andre sier her, hun er kanskje redd for at du skal misste interessen hvis du blir skuffet f.eks Velg en dag og gjør den til noe skikkelig spesielt for dere begge. Gå på date, spis middag, kos dere på kvelden, men ikke rå klin etc. Kyss henne forsiktig på halsen f.eks. Lag på forhånd en fantastisk stemning i soveromet for henne. Hvis hvor mye du bryr deg. Tenn stearinlys, ha sexy avslappet musikk, og vis at du virkelig er en flott fyr som vil gi bare henne det beste fordi DU vil gjøre det. Og ikke press henne, la hun føle seg mer verdt enn noen kunne tenke seg. Ikke snakk direkte dirty. Snakk sexy og avslappet. Si hvor glad du er i henne og hvor mye hun betyr for deg. Jenter elsker å bli satt høyest på pidestallen. Istedenfor å tenke på det som kun sex, tenk på det som deres første virkelige intime bånd. Og da må hun føle seg totalt trygg Lykke til. Og dette kommer fra en på 20, og da funker det nok også for deg:) Endret 10. mai 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå