Fix92 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Heisan. Jeg har akkurat blitt bileier. Kjøpte min første bil nå i kveld Men saken er den at jeg har kjøpt meg en ny spiller til bilen og da spurte selgeren om ikke han kunne få den som sitter i den nå. Det er snakk om en SONY CDX-GT20, men jeg har ikke uttreksnøklene til den. Er det noen som vet om det er lett å få ut denne spilleren uten å herpe den, eller blir jeg nødt til å gå og kjøpe meg uttreksnøkler? Takker for svar Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Mener du slike pinner med to spisser på? Jeg ville heller ha kjøpt det til en 50-lapp enn å ødelegge innfestinga til spilleren. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Mener du slike pinner med to spisser på?Nå tenker du på uttrekksverktøy til en europeisk spiller, typisk Blaupunkt og Grundig. Han trenger disse til Sony-spilleren, om jeg husker rett årgang: Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Har du Torshov i nærheten så får du en pakke med det som finnes av uttrekkspinner der for en 50-lapp.... Evt tar du to flatjern.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå