AdneM Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Tittelen ble litt forvirrende kanskje. Med Lyse, så går en kabel fra TV-boksen til veggen. Er det mulig å få internett på XBOX 360en ved å koble en internettkabel fra 360en til veggen eller TV-boksen? Kan ikke teste, fordi jeg tenkte å kjøpe 360, men kun viss jeg får internett på den. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Om du tenker på hjemmesentralen, så blir svaret ja. Da kan du koble til Xbox360 konsollen til trådløst og du kan koble den til nett ved å koble en nettverkskabel til PC utgangen på hjemmesentralen og til Xbox360 konsollen. Om du tenker å koble den direkte fra veggen eller fra dekoderen, så blir svaret et rungende NEI! SKal du koble Xbox360 konsollen med kabel, må du koble den til via PC utgangen på hjemmesentralen. Har du allerede koblet til PC på denne, må du bytte om mellom PC og Xbox360 eller skaffe deg en router. Lenke til kommentar
AdneM Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Er det mulig å kjøpe en trådløs router som jeg kobler til internettet med, og så koble 360en til den? I så fall, hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det vill da faktisk være enklere å kjøpe en slik: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=15759 Jeg synes det blir for mye dill-dall å koble en router til en router. Lenke til kommentar
AdneM Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Det vill da faktisk være enklere å kjøpe en slik: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfoVnet.aspx?plid=15759 Jeg synes det blir for mye dill-dall å koble en router til en router. Er denne mulig å finne i butikker som Gamestop og Game? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 360 Wireless Network Adapter får du kjøpt i så godt som alle butikker som selger Xbox 360 konsoller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå