BullStrike Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei! Jeg skal kjøpe meg ATV, men jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal kjøpe det i fra. Er det noen av dere som vet om et sted i Bergen/Horderland? Ser helst at den er ny. Er 16 år, så hadde vært fint om ATVen faktisk hadde plass til meg Toppfart burde være på 60 km/t til 100 km/t Det gjør ingenting om ATVen ikke kan registreres. Prisklasse: under 10000kr. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har sett litt på denne tidligere: http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=21849150 Det er vel ingen som vet om det er noe? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Det gjør ingenting om ATVen ikke kan registreres. vil anbefalle deg å lese veitrafikk loven får du bestemer deg for hvilken atv du kjøper. etter at den nye loven kom kan du ikke kjøre en uragga maskin noen plass, unntatt er vel banekjøring i regi av en klubb. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hehe, tenkte selv å kjøpe den ATV'en du linket til siden jeg trenger en større en:P Er 14 år, men har en E-Ton 50ccm som er registrert (hvitt skilt). Tenkte å selge den, hvis du er interessert i den da, ta kontakt. Står på Lindås (15 min fra Knarvik) men bor i Bergen så er ingen problem å frakte den til Bergen. Lenke til kommentar
a-j123 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hehe, tenkte selv å kjøpe den ATV'en du linket til siden jeg trenger en større en:P Er 14 år, men har en E-Ton 50ccm som er registrert (hvitt skilt). Tenkte å selge den, hvis du er interessert i den da, ta kontakt. Står på Lindås (15 min fra Knarvik) men bor i Bergen så er ingen problem å frakte den til Bergen. hei, eg kunne tenke meg å kjøpe den, bur på radøy, ka eg prisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå