HappyStabby Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Heisann, Min Dell XPS m1330 vil ikke starte opp, sikkert parkert tøfflene med min flaks:-(, vel viftene begynner å dure på svaaaakt turtall, så stopper de, samme skjer med og uten batteri/direkte koblet til strøm, det eneste jeg får opp av lys på keyboardet er en liten blå a inne i et hus på keyboardet (ikonet ved siden av media knappen, til venstre). Noen forslag til hva det kan være? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei, Du bør kontakte XPS Teknisk Support til Dell. 81 53 50 43 Skandinavisk support Support: 8am - 5pm Mandag - Torsdag 8am - 4pm Fredag. Utanfor tiden er det engelsk support 24/7 Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Start med en skikkelig støv rens, av kjølevifte! Rens også resten av pc'en, med trykkluft på boks, hvor det er lett å komme til! Hvis det ikke hjelper, kan du prøve å fjerne bios batteriet, i noen minutter! Dell™ XPS™ M1330 Service Manual Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå