Madman Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Enkelt og greit spørsmål. Lurer på om jeg skal prøve WD raptor s/ata disk, og trenger da nytt hk. Hva er best ?? Obs, jeg har Amd xp 2600 cpu og 333mhz ddr ram som utgangspunkt. Tar med et spørsmål til i samme slengen, har et dual cpu opsett noe for seg ?? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg ville kjøpt Abit NF7-S v2.0. Men det går jo også an å kjøpe en S-ATA kontroller. Om dual har noe for seg? Hva bruker du maskinen til? Lenke til kommentar
Madman Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Driver for det meste med spill og endel photoshop. Grunnen til at jeg lurte er kun for at jeg har lyst til å prøve. Blir jo noen kroner å legge ut for et dualsystem så det hadde vært nyttig med litt opplysninger. Er forresten Amd opteron noe særlig cpu? Lenke til kommentar
milamber Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Du burde gå for et nForce2 hovedkort med SATA så får du et godt system. Opteron er jo svinedyrt så jeg ville ikke gått for det. Et godt nForce2 kort, med en kraftig AMD XP cpu og til slutt PC3200 minne, så får du et godt system Lenke til kommentar
Nitron- Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Du får ikke noe mere stablir og bedre enn Microstar INC! Dette burde du kjøpe: MSI. nF2. K7! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 abit nf7 eller asus a7n8x (deluxe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå