Nopros Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Bare jeg som synes det kan være på tide med en oppdatering? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Er vel på tide sånn sett, men burde kanskje utsatt det til etter sommerferien? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er folk interesserte i en ny kåring snart, eller er det alt for tidlig? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ikke for tidlig i det hele tatt. Året er jo snart omme. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ja, det er jo klart, men er det nødvendig å kjøre en sånn kåring så ofte som en gang i året? Særlig med tanke på at responsen ikke akkurat var overveldende forrige gang? Jeg synes forsåvidt at kåringer er veldig stas, men hadde det ikke vært like fornuftig å enten begynne såvidt med sjangerkåringer e.l. igjen, eller eventuelt utvide til en topp 250, og så forsøke å få med flere brukere? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg er veldig interessert i å starte ny kåring. Med tanke på at responsen kan være laber vil jeg tro det er lettere å få til en topp 100 enn en topp 250. Tror også det er lettere å få med folk på en toppliste kåring fremfor sjanger da tidligere gjennomføringer har visst at flere står over enkelte sjangere da de ikke har sett nok til å gi en toppliste innen den gitte sjangeren. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Å få til en topp 100 vil nok være noe lettere, men det har vi jo allerede gjort to ganger i løpet av relativt kort tid. Om det organiseres på rett måte, tror jeg definitivt at en topp 250-liste er gjennomførbart. Man bør i så fall ha en kåring som holder på over et relativt langt tidsrom, sånn at flest mulig får deltatt og slik at folk får tid til å se potensielle nye favoritter. Kanskje kan det også være aktuelt å faktisk ta kontakt med folk som pleier å være aktive i filmdelen av forumet, men som ikke har lagt ut lister. Sånn i alle tilfeller kan jeg jo starte en ny tråd for å se om det er interesse for en ny kåring, og legge til en poll for å se hva slags kåring folk helst vil ha. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Det kan jo funke med en topp 250 liste, men da må det nok litt aggresiv reklamering til. Få en moderator til å få tråden opp som en nyhet eller noe lignende, samt reklame for tråden i filmprat-tråden. Ja du kan jo alltids starte en tråd for å finne det ut eller kanskje det holder med å bare lufte ideén i filmprat-tråden for å finne ut hva slags kåring folket vil ha? Kanskje vi skulle ha startet med en julefilmkåring siden det tross alt nærmer seg jul? Endret 17. november 2011 av Jonas2k Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Startet en ny tråd jeg, og så kan man jo ta temperaturen i filmprat-tråden i tillegg. Den forrige julefilm-kåringen var ikke veldig vellykka, så jeg er veldig skeptisk til å forsøke det på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå