WeeR Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Som sagt før så bråker den strømforsyningen MYE.. skjermen er også dårlig og jeg har opplevd at flere av den typen jeg har brukt har blitt så dårlige etterhvert at det ikke gikk ann å lese teksten i explorer i 1024... Selvfølgelig går det på garantien.. men dette er ikke gode skjermer.. blurry osv.. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 qtec er skjent for å være noe dritt uansett. kjøp en skikkelig strømforsyning når du først kjøper deg en skikkelig pc. Kjøp en 350W av et respektabelt merke heller. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Som sagt før så bråker den strømforsyningen MYE.. skjermen er også dårlig og jeg har opplevd at flere av den typen jeg har brukt har blitt så dårlige etterhvert at det ikke gikk ann å lese teksten i explorer i 1024... Selvfølgelig går det på garantien.. men dette er ikke gode skjermer.. blurry osv.. Hvis den skjermen er dårlig (har faktisk fått den spesielt anbefalt) hva anbefaler du? Må vere 17" til en akseptabel pris. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg synes faktisk ADi 17" CRT MicroScan P77 TCO-99 er bedre enn Hansol skjermen.. men ville nok spart en 800-900kr og gått for en 19" samsung Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 qtec er skjent for å være noe dritt uansett. kjøp en skikkelig strømforsyning når du først kjøper deg en skikkelig pc. Kjøp en 350W av et respektabelt merke heller. agree Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg synes faktisk ADi 17" CRT MicroScan P77 TCO-99 er bedre enn Hansol skjermen.. men ville nok spart en 800-900kr og gått for en 19" samsung Jeg vil svært gjerne ha flatscreen og da er ikke ADi noe alternaltiv! Som jeg har sagt før vil jeg ikke ha større enn 17". PC'en skal ofte flyttes omkring og jeg liker faktisk bedre 17" believe it or not. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 qtec er skjent for å være noe dritt uansett. kjøp en skikkelig strømforsyning når du først kjøper deg en skikkelig pc. Kjøp en 350W av et respektabelt merke heller. agree Skal ha komponentene i et Thermaltake kabbis med vertfall 10vifter og mye annet stæsj. Vill en Lepont 370W PSU vere krafrig nok til denne PC'en. Skal ha 2 cd-rommer. Lenke til kommentar
enl Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Lepont lager gode strømforsyninger. Jeg tror det holder masse med 370W for den PC'en. Jeg har selv en Enermax PSU på 350W, og har ikke noen problemer med å levere nok strøm til PC'en min(P4 2.53GHz, 2 disker, 2 CD-ROM'er, mange kort osv.) Lenke til kommentar
Spedalsk Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 WD Raptor er en serial-ata hardisk og EPoX EP-8RDA3+ har vel ikke serial-ata kontroller integrert tror jeg, som da bør du vel enten ha en konverter fra S-ATA til IDE eller kjøpe PCI S-ATA RAID kontroller, får å få raptoren til å funke på epox kortet. men dette visste du vel kanskje Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Hva med 9700-pro? 9700 PRO koster nesten en tusenlapp mer og er ikke verd det spør du meg. Dessuten er jeg fullstendig blakk dersom jeg går for dette oppsettet. WD Raptor er en serial-ata hardisk og EPoX EP-8RDA3+ har vel ikke serial-ata kontroller integrert tror jeg, som da bør du vel enten ha en konverter fra S-ATA til IDE eller kjøpe PCI S-ATA RAID kontroller, får å få raptoren til å funke på epox kortet. men dette visste du vel kanskje Jeg er ganske sikker på at EPoX 8RDA3+ har s-ata kontroller mens 8RDA+ ikke har det. Tror i alle tilfeller jeg kommer til å gå for 2x120GB istedet for raptoren. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hva med 9700-pro? 9700 PRO koster nesten en tusenlapp mer og er ikke verd det spør du meg. Dessuten er jeg fullstendig blakk dersom jeg går for dette oppsettet. WD Raptor er en serial-ata hardisk og EPoX EP-8RDA3+ har vel ikke serial-ata kontroller integrert tror jeg, som da bør du vel enten ha en konverter fra S-ATA til IDE eller kjøpe PCI S-ATA RAID kontroller, får å få raptoren til å funke på epox kortet. men dette visste du vel kanskje Jeg er ganske sikker på at EPoX 8RDA3+ har s-ata kontroller mens 8RDA+ ikke har det. Tror i alle tilfeller jeg kommer til å gå for 2x120GB istedet for raptoren. http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&Av...9&view=detailed Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Ser bra ut..ville gått for 2*120gb..mer plass! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Ang diskene:Jeg ville ihvertfall satset på 2x120gb istedenfor den raptor saken. Greit nok at du får noe bedre ytelse på spill/programmer men de ~83gb'ene du mister er ikke verdt det etter min mening. Eg ville satset på raptor 36.7GB og en ibm GXP 180GB til 1452KR.Det er ca 3000KR for to meget raske disker. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg støtter disk valget ditt ^ViFtA^, Du har en rask OS disk, og en ok lagrings disk. Trenger du mere plass er det bare å løpe bort til komplett å kjøpe en 200gb disk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Ok. Da kan du bare kjøpe, det er ett flott oppsett. Likte spesielt godt Raptoren din Brukes til OS disk?Den er jo sinnsykt rask!! Raptorn kan annbefales, bruker den selv Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 For all del, styr unna den strømforsyningen, den bråker som et lite h*. Sats heller på en Antec eller Enermax. 550W er uansett overkill, 350 - 450W skulle være mer enn nok. Jeg har 450W-versjonen fra Q-tec og denne bråker også noe sinnsykt. Vurderer å kjøpe en Enermax, selv. Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Cursed... om du vil ha Enermax for å minske støy, så er det et fullstendig feil valg... Har en Enermax 350W...kjøpte den fordi mange skryter av kvaliteten og at den har lavt støynivå... Kvaliteten virker bra...men støyet var jævlig... Den bråka mere enn den gamle jeg hadde (en typisk Aopen 300W som fulgte med i HX08 maxitower)... Angrer stort på at jeg kjøpte Enermax... Skal ha ny i sommer... Fortron/Source med 120mm vifte...skal ligge på under 20dB...det er vel rundt 10dB lavere enn Enermax... Enermax selger på navnet alene... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 LunarG: Har en Chieftec 340 watt som støyet en del før eg satte inn 3 kabinett vifter. Grunnen var at psu'en måtte og fjerne varmen fra de andre komponentene. Nå er den godkjent Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Cursed... om du vil ha Enermax for å minske støy, så er det et fullstendig feil valg... Har en Enermax 350W...kjøpte den fordi mange skryter av kvaliteten og at den har lavt støynivå... Kvaliteten virker bra...men støyet var sinnsvakt... Den bråka mere enn den gamle jeg hadde (en typisk Aopen 300W som fulgte med i HX08 maxitower)... Angrer stort på at jeg kjøpte Enermax... Skal ha ny i sommer... Fortron/Source med 120mm vifte...skal ligge på under 20dB...det er vel rundt 10dB lavere enn Enermax... Enermax selger på navnet alene... ANTEC er bra 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå