Papirpose Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hovedkortet i den (riiimelig møkka) HP-maskina som foreldra mine så sitt snitt til å kjøpe, kommer opp som et Asus A7V-VM, som også er det som er printa på selve kortet. Men på Asus sine sider er ikke dette navnet ført opp noe sted? Bare en masse forskjellige som likner, både i navn og specs. Har jeg et fake kort tro? (Ville ikke overraske meg) Og en ting til.. under oppstarten finner ikke pc'en det jeg kobler på Primary Slave. Har en dvd-rom og en brenner vanligvis stående som Secondary Master og Secondary Slave. Men så har det seg slik at denne DVD-ROM'en har jeg hatt problemer med. Så jeg satte den på Secondary Master og flytta brenneren til Primary Slave. Nå står den og stanger en laang stund under oppstarten før den etter hvert finner dvd-rom'en. Brenneren på Primary Slave finner den ikke i det hele tatt. IDE-kabelen er splitter ny. Kan dette være trøbbel med IDE-kontrollerne? Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei Det er mulig du har dette kortet her. Asus A7V133-VM Hovedkort for Socket A VIAKM133A, ATA/100, M-ATX, Savage 4, Lyd. HP er ikke noen dårlig maskin det kommer an på hva du skal bruke den til, skal du drive å klokke cpu +++ etc. så må du nok gå til annskaffelse av en maskin som du setter selv av div. komponenter. SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Maskina i seg selv er grei nok den, men den fungerer slett ikke som den skal. Nå klarte jeg på et vis å få både DVD-ROM'en og brenneren til å fungere ok, men da nekter pc'en å boote på CD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå