Jooose Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Heisann! Jeg har vert ganske stillesittende i kanskje 2 år nå. Ingen trim utenom skolen osv. Jeg har gått fjelltur den siste uken og må ta flere pauser fordi pulsen min er ekstremt høy og jeg får en slags stikkende, isende smerte i brøstet / halsen! Hva kan dette være forno' ? Jeg har Anstrengelses-Astma men kan ikke huske å ha hatt dette før. Er ikke forkjølet eller noen ting! - Jooose. Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Du har utrolig dårlig kondis! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg har gått fjelltur den siste uken og må ta flere pauser fordi pulsen min er ekstremt høy og jeg får en slags stikkende, isende smerte i brøstet / halsen! - Jooose. Det at pulsen blir høy tyder på dårlig kondis, den isente smerten i brystet halsen får du når du presser deg hardt. Har selv hadde den isende smerten i halsen når jeg har spurtet fort og lenge. Du går såpass hardt at du puster tyngre en vanlig? For hvis du ikke merker at du blir sliten eller tungpustet så er det litt merkelig. Endret 9. mai 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Dårlig kondis vet jeg at jeg har! Men er det altså vanlig å få den isingen? Produserer også mye mer slim enn normalt. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dårlig kondis vet jeg at jeg har! Men er det altså vanlig å få den isingen? Produserer også mye mer slim enn normalt. Ja, det er normalt. Bare et tegn på at man burde begynne å trene - er i nøyaktig samme situasjon som deg Bare det å løpe noen hundre meter for å rekke bussen har en tendens til å nesten gi meg slag Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 wow. jeg er i akkurat samme situasjon. Jogget i 3 minutter etter 2 år foran pcen og fikk smerter oppover hele brystet og halsen. Trodde det var noe grusomt galt. Jaja... jeg får trene sakte, men sikkert hvis et par hundre meter er overtrening for meg hehe. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Anstrengelses-Astma Det var dette jeg hadde tenkt å foreslå da jeg så emnetittelen. Du skal se det er noe der. Lenke til kommentar
MiddelsKunnskap Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Jeg har samme problem, når jeg spurte legen ble jeg såkaldt diagnosert med svak lokkemuskel. At magesyre kommer opp halsen ved anstrengelse... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 10 år gammel tråd. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg