Jensengen Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Trenger Hjelp ££ Hvordan slår jeg av V-Sync, jeg har hørt FPS blir opptill 100%-200% høyere om jeg tar det av, Info: Grafikk Kort: Ati Radeon Premium Graphics 3000 Series Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Du kan slå det av i programmet ATI Catalyst Control Center inne i 3D-innstillinger. Du har ikkje automatisk 100-200% meir. Slår du av V-sync låser ikkje maksimal FPS på 60 Endret 8. mai 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg bare lurer.. Har man noen gang behov for høyere fps enn 60? Lenke til kommentar
Jensengen Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Takk For Svaret, men hva heter det jeg skal slå av får å slå av v-sync? er det OpenGL ? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det kan vere litt forskjeligt: vertical sync, Vertical synchronization og v-sync Det er vertfall ein av følgende. Jeg bare lurer.. Har man noen gang behov for høyere fps enn 60? Det er faktisk eit veldig omdiskutert emne der mangen sier at menneske ikkje omfattende meir en 29,7 fps. Eg meiner det får vere opp til enkeltmenneske om 30 fps er bra eller om 60, 100 osv. Eg meiner sjølv at det variere fra spill til spill. Eit spill som er i FPS (First Person Shooter) sjangeren er man meir opptatt av høg FPS på grunn av responstiden oss spillerene er viktig for overlevelse og høg score i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå