mge Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Detalj fra AHO en sen vårkveld. På sort bakgrunn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har ikke så mye å si om dette bildet, bortsett i fra at det er fascinerende og en fin kombinasjon av farger! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 artig med fargene, men alene er ikke dette bildet noe spesielt syns jeg. Lenke til kommentar
mge Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Takk for tilbakemeldingene. Vel, det er relativt simpelt og cleant, men jeg liker de rene formene og linjene i kombinasjon med de litt spreke fargene. Ganske stram komposisjon som kanskje noen mener blir litt kjedelig? Jeg har ikke tatt noen fargejusteringer, bortsett fra å bringe fram blåfargen litt mer siden det begynte å bli ganske mørkt på himmelen. Endret 15. mai 2010 av mge Lenke til kommentar
mge Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2010 Ser at det var forferdelig mye rødt i det blå, så har tatt en ny justering av blåfargen. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det var sterke farger her, dog var blå-fargen litt skitten og det sa ikke så mye om de arkitekturiske egenskapene ved bygget. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Som grafisk uttrykk så synes jeg det fungerer. Særlig versjon to som har mye ryddigere farger. Men jeg er usikker på om bilder står så godt på egne ben. Jeg ser mer bildet som en del av en større helhet. En bildeserie? Fotobok? Platecover? Mange muligheter der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå