venomzorg Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 jeg satt og så på tv mens pcen stod på pluttselig smallt det i noe og pcen og tven slo seg av uten at strømmen gikk. jeg dro ut kontaktene og ventet til det sluttet og tordne, når jeg da slo på allt sammen igjen så funket ikke tv-ut'n! jeg brukte ikke tv-ut engang når det skjedde! allt anna funkr :/ er vel tv-ut'n skjermkortet som har gått? kan ikke være kabelen / tven? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 overspenning? Kan være noen komponenter som har blitt ødelagt.....sikkert et ganske vanlig problem om du spår noen som fikser slikt.,... Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg kan forsikre deg om at det var lynet som gjordet det og ikke torden Lenke til kommentar
fredster Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg kan forsikre deg om at det var lynet som gjordet det og ikke torden Man skal jo egentlig ikke gjøre narr av andres ulykker, men DEN var bra.! Lenke til kommentar
CD Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Fungerer TV'en? d.v.s om du bruker scart eller S-VHS ingangen prøv selvføggelig med noe annet tilkoblet (video, DVD) enn TV-ut fra PC'en. Funker det ikke er det TV'en som har feil funker det er nok TV-ut skjermkortet som er ødelagt Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Må si du hadde dritflaks som ikke fikk svidd av noe mer enn TV-utgangen, når ulykka først var ute. Trekker alltid ut alle kontakter og går ut og ser på uværet når det tordner, så risikerer jeg ikke å grille min dyrebare hardware (dessuten er tordenvær stilige å se på). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå