Gå til innhold

Kos - fortsatt et rått party-sted?

Anbefalte innlegg

Hipp og hoy! Jeg og 12 andre kamerater skal til Kos i sommer for å nyte billig alkohol og sol-steika!

Det jeg lurer på er om Kos fortsatt er et rått party-sted? Jeg har litt blandede følelser etter å ha lest litt rundt på nettet, hører blant annet at en eller annen borgermester har lagt ned en bargate osv. Prøver å dempe ned på party-factoren!

Så er det noen som har vært der i 08-09 som har noen som helst tanker rundt dette? :)

Takk på forhånd!

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var bra nok i fjor ihvertfall, men som mange andre steder, det blir litt hva du gjør det til selv.

jeg har vært i både ayia napa og kos på fest-tur, og har funnet ut at mediene blåser opp ganske mye når det gjelder disse stedene.

så klart, man kan feste slik man ser i mediene, men det kan man da i oslo også...

ingen av stedene var det festing 24/7, men stort sett kun på natten, evt på ett par party-strender som også tar det relativt rolig på dagtid.

hvordan det er i år vet jeg ikke, men byen vil ikke være fest-by lengre, så jeg antar at det bare går nedover med festingen der.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

kan si meg enig med at det er hva du gjør det te selv.reiser til Kos for 2 gang nå juni og gleder meg masse! var på Kos i august 08 og fikk et veldig bra inntrykk.har lest en del da og i ettertid.når vi var der sist så ga dem ikke ut flyers lengre men bargata var forsatt VEEEEEELDIG i live.

men det er som det i bunn og grunn er med alle steder,du får det du oppsøker,vi bodde på utkanten av sentrum,7 mins gange te sentrum,ideelt for vi var ikke midt i smørøyet med bråk og mas,men i nærheten av resturanger,barer,tavernar osv.og det er vel derfor Kos falt så i smak,jeg fikk det jeg ville,når jeg ville.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Var der i fjor sommer med noen kompiser. Vi koste oss, men følte oss uønskede på hotellet og noen butikker, på tross av at vi er rolige og vennlige. Fikk for eksempel beskjed på hotellet at borgermesteren hadde lagt ned forbud mot å ha med noen på hotellet for en natt, og hotellsjefen sa han hadde kastet gjester ut av hotellet mange ganger før. Barstreeten var OK og billig, men ganske liten. Var også et overveldende flertall av gutter hvor enn vi gikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...