julepils_4_life Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei har bestillt meg noen jbl es100 høytalere. så lurer jeg på om noen vet om det er vits for meg å kjøpe en effektforsterker?. skal bruke en nad c372 på de. så hviss det ikkje er noe vits med effektforsterker så kjøper jeg subwoower istedenfor he he ! Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hei har bestillt meg noen jbl es100 høytalere. så lurer jeg på om noen vet om det er vits for meg å kjøpe en effektforsterker?. skal bruke en nad c372 på de. så hviss det ikkje er noe vits med effektforsterker så kjøper jeg subwoower istedenfor he he ! Jeg har hørt dem først med herman/kardon avr255 og så en Rotel 2 x 200w(8ohm) etterpå, og forskjellen var stor. Dem spilte høyt og flott med herman/kardon forsterkeren, men med rotel koblet til tok dem helt av. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 De tok av - dem blir dialekt.. Nok om det - 372 sparker bra med liv i JBL'ene, men mye vil ha mer? Jeg tror du vil få mer moro ut av enda mer krefter enn en sub, i alle fall krone for krone - det skal en kraftig og kjapp, og nødvendigvis litt kostbar sub til for å holde følge med høyttalerne dine. Hva med en 275 til å drive diskant og mellomtone, og effekten fra 372 til bass? -Tore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå