Cubano Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Vurderer sterkt kjøp av desire men er litt i tvil, og spør derfor om det er noen som sitter igjen med en negativ erfaring av denne telefonen? Eller er det bare løp og kjøp Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Bestilte til kona for 3 uker siden, bestiller til meg selv til uka. Løp & kjøp! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Bestilte til kona for 3 uker siden, bestiller til meg selv til uka. Løp & kjøp! Helt klart: Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Cubano Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 So far so good Ingen som har noe negativt å rapportere? Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er en liten tråd om negative ting med Desire https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1226539 Lenke til kommentar
Cubano Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Akkurat hva jeg var ute etter. Takk for det. Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mulig litt off-topic men; noen som vet hvorfor de aller fleste butikkene har mellom 7-30 dagers ventetid til de har telefonen på lager? Er de utsolgt eller har bare ikke telefonen kommet i butikkene enda? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mulig litt off-topic men; noen som vet hvorfor de aller fleste butikkene har mellom 7-30 dagers ventetid til de har telefonen på lager? Er de utsolgt eller har bare ikke telefonen kommet i butikkene enda? Utsolgt! De har visst problemer med å skaffe nok telefoner. Desire er en suksess! Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Den er en suksess, true, men hvorfor HTC sliter med å levere er meg hinsides. Det er ikke akkurat snakk om syke mengder som ble sendt ut, har snakket med flere butikker her i Tromsø som sier de fikk mellom 3-5 stykker og ikke har sett mer etter det. Fikk 8 eksemplarer i min nye butikk og neste levering sies å være ved månedsskifte mai/juni hos leverandør. Dog, den er veldig... Brun. Eneste negative som kan sies å eksistere. Håper du heller ikke forventer allverdens fra kameraet, fotolys har enda til gode å imponere meg over xenonflash Lenke til kommentar
Kjellis85 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fikk 8 eksemplarer i min nye butikk og neste levering sies å være ved månedsskifte mai/juni hos leverandør. Hvilken butikk og pris? (bor i Tromsø) Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Fikk 8 eksemplarer i min nye butikk og neste levering sies å være ved månedsskifte mai/juni hos leverandør. Hvilken butikk og pris? (bor i Tromsø) Telering Xpress (Tempogården, over veien for WITO), 4390,- kontant, følger Telenors nettpriser på binding. Dessverre utsolgt nå :/ Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det virker ikke som at HTC skjønner at de taper penger på den sene leveringen. Kjenner flere som vurderer andre tlf nå fordi de ikke gidder å vente på leveringer med ubekreftet dato. Skulle tro de prøver seg på samme markedsføringen som Apple med iPhone=p bare uten all reklamen.. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Det virker ikke som at HTC skjønner at de taper penger på den sene leveringen. Kjenner flere som vurderer andre tlf nå fordi de ikke gidder å vente på leveringer med ubekreftet dato. Skulle tro de prøver seg på samme markedsføringen som Apple med iPhone=p bare uten all reklamen.. Dog, vanskelig å "trylle" frem nye partier. HTC og Apple er begge selskaper med begrenset produksjonskapasitet, og mon tro om ikke HTC heller vil være utsolgt enn å sitte med 10.000 usolgte på lager Har jo skjedd før. Kan trøste forumsjelene med at det er lovet å dryppe Desire fortløpende hos de store norske leverandørene Lenke til kommentar
heantons Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Helt klart: Løp og kjøp! Fornøyd jeg ivertfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg får min ca. 19. Mai.. 3320kr ny, ulåst. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg får min ca. 19. Mai.. 3320kr ny, ulåst. Og den har du kjøpt hos? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå