thamule Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei Skal kjøpe bursdagspresang til ein eg er fadder til. Og han ønskjer seg visst Nintendo Wii kontroll. (Han er 6 år) Og då er spørsmålet mitt, er det nok med kun ein kontroll eller burde eg kjøpe ein slik nunchuck greie i tillegg??? Eg har litt lite greie spillkonsoll, og spesielt Nintendo Wii, så håper noken kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Kort svar: kjøp begge deler. Guttungen ønsker seg trolig en kontroll ekstra for å spille sammen med venner/familie, tipper jeg, og selv om ikke alle spill benytter seg av nunchuck-en, er det rimelig kjipt å begrense spillinga til kun noen få spill bare fordi man mangler den ene nunchucken. Får han kun hovedkontrolleren nå, vil han garantert begynne mase om/ønske seg nunchucken senere. Da er det beste å gi han begge to samtidig. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Ok, takk for svar. Då satsar eg på begge deler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå