magneman Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Hei, skal redigere en film og har i den sammenheng vraket Windows Movie Maker, på grunn av blant annet begrensningene i antall audiofiler, .wmv-format osv. Jeg har lastet Pinnacle VideoSpin, et gratis videoredigeringsprogram. Har lekt litt med det hittil, og må si jeg er storfornøyd, men er en del ting som mangler (eller som jeg ikke finner) som Windows Movie Maker hadde. Jeg er ikke flink til å lage film, og har bare gjort det noen få ganger i mitt liv, og da bare på Windows Movie Maker. Det jeg savner i VideoSpin er effekter (gråtone, sepiatone, zooming o.l). Skal undersøke litt nærmere, men er det noen som kan bekrefte om det er effekter eller ei i VideoSpin? Takk på forhånd. Endret 8. mai 2010 av magneman Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Veldig skeptisk til alt med pinnacle og effekter, men en løsning er å lage effektene i wmm og importere klipp derfra til pinnacle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå