Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førstegangsbil for rundt 50.000

Anbefalte innlegg

Halla!

En kompis skal kjøpe seg sin første bil og trenger litt veiledning/hjelp til å finne en grei bil. Han har ikke de største kravene, men regner med å bruke rundt 50.000 +/-, og da helst på en sedan. Han bor forøverig i Midt-Norge, og det er da ønskelig at bilen ikke står for langt unna, men alt vurderes.

Håper på mange gode forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kravene har tydeligvis økt på. Den skulle helst være fra Europa,(Tysk?) samt se relativt kul/sporty ut. Da spørs det bare hvor sporty bil man får for rundt 50.000 som faktisk ikke har gått en halv million, eller er syndkjørt.

Eks.

Nå har jeg hørt veldig mye negativt om A4 og A6'ene fra rundt 96-01, men gjelder dette alle motortypene, eller finnes det unntak? En kamerat av meg kjøpte en brukt A4 1,8L T 97/98mod, elns. for en pen liten slump penger. Endte med at han nå, under et år senere, kjører en Lancer 1,4L 95mod uten å sitte igjen med ei jævla krone i pluss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

gå på finn.no og på avansert søk også skriver du inn kriteriene.

Finnes det en "sportslig utseende"-knapp? Den har ikke jeg sett!

Fra spøk til alvor, er faktisk bedre om han leter selv på finn.no og autodb, bare sett inn prisen og bla gjennom alt, hvem vet, kanskje han finner noe han har lyst på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...