Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Stoke City


Latias

Anbefalte innlegg

Sesongen føles bare bortkasta, det er bare en tom følelse. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om Chelsea var på førsteplass eller 15. plass. Det føles ikke som et nederlag å havne på andreplass. Et nederlag hadde vært om Pool eller Arsenal hadde tatt serien. Til og med City hadde vært et nederlag, på grunn av rivaliseringen i byen. Å ha Chelsea på toppen på denne måten, med så mange gratispoeng fra dommerne er det samme som at førsteplassen står tom. Hollow indeed. At det laget attpåtil har så mange Grade A cunts hjelper ikke akkurat på. John Terry må være tidenes mest dengbare lille fitte. Håper Roman pakker sakene sine og sender det avskummet ned i Conference. Uspiselig klubb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uh oh, kan ikke klage på avgjørelsene som Chelsea fikk i de kampene jeg har nevnt lenger, for vi fikk jo så mange selvmål. Er så retarded når jeg forklarer disse greiene med drittpoeng Chelsea har fått, når folk kommer med ting som at "vi ikke fortjente ligaen uansett" og at vi scorte så mange selvmål osv. Poenget er at vi klarte å holde oss høyt oppe og endte opp med ETT poeng mindre enn Chelsea, og de skulle hatt noen av poengene de fikk i det hele tatt; og kampen de f.eks vant mot oss 1-0 på brua, vel det var utter bullshit og vi skulle/hadde kanskje vunnet om avgjørelsene hadde vært riktige, og til og med UAVGJORT der hadde betydd at vi hadde fått 1 poeng og de to mindre enn de hadde etter sesongen var ferdig i dag. Bare der ser man hvor stor forskjell den ene kampen hadde, for å ikke nevne de andre jeg har nevnt noen ganger nå.

Lenke til kommentar

Blir for dumt å sitte å sutre over alt av dommertabber o.l. nå uansett, du vet ikke hvordan kampen ville ha endt om de ikke hadde fått det målet, mulig at de hadde tapt eller uavgjort eller kanskje scora et annet mål seinere i kampen og vunnet, eller om de hadde spilt annerledes i neste kampene de da tapte/uavgjort og vunnet dem. 

 

 

 

 

Og Chelsea er vel ikke de eneste som har fått mål pga. dommertabbe? Det er heller ikke dem sin feil at ikke dommerene legger merke til det som man skulle tro at noen her trur.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...