Eulogy Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Der ble ligaen avgjort. Straffe og rødt kort til Wigan. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Faen altså........ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Straffe til Chelsea, faen... Og rødt kort til Wigan! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 2-0 ja, fy faen. Brenn Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Og 2-0 til Chelsea Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 2. plass i år. Fair enough. Men fortsatt helt retarded det som har skjedd i år. Er første gangen man kan si at etter 38 kamper så har laget på topp hatt UTROLIG mye flaks. Og har nesten ikke fortjent ligaen pga akkurat det. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Rødt kort til Caldwell i Wigan, og 2-0 til Chelsea. Nå blir det garantert gull hos de blå på Stamford Bridge :D Endret 9. mai 2010 av robolai Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Nei, dette går ikke Manchester sin vei nei. Håper at Wigan klarer og spille uavgjort, men det er veldig liten sjans.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jepsi Pepsi... Da var ligaen over for min del.. Satser på at Hernandez skyter oss til tittelen neste år, og at Berba sliter benken for Spurs. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Det er en skam at det fuckings drittlaget som har betalt seg inn i toppen skal vinne serien med så inni satans mye dommerhjelper at jeg blir kvalm. Nesten så jeg går gjennom kampene i sesongen og ser hvor mange poeng det laget har FÅTT fra dommerne denne sesongen. Det er flaut og en trist dag for fotballen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Det er en skam at det fuckings drittlaget som har betalt seg inn i toppen skal vinne serien med så inni satans mye dommerhjelper at jeg blir kvalm. Nesten så jeg går gjennom kampene i sesongen og ser hvor mange poeng det laget har FÅTT fra dommerne denne sesongen. Det er flaut og en trist dag for fotballen. DJ, dont worry, etter eksamen er ferdig (21. mai) så skal jeg gjøre alt det der. Hadde vært ganske deilig det Corey, hehe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 SIR GIGGS!!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 DJ, dont worry, etter eksamen er ferdig (21. mai) så skal jeg gjøre alt det der. Har eksamen 20. mai så tar det sammen med deg. GIIIIIIIGGS! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Kan ikke Rooney få noen mål? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 GIGGS!! Bra Berba Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Strålende spill. Fint for Berba med en assist, flott forarbeid Syntes faktisk vondt i han når han bomma i starten. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Er jo jævlig synd for fyren, han er jo en snill person og prøver en del, om ikke helt. Han vet hvordan han skal frustrere supporterne, that's for sure. Some shit to smile about: # 0 - 0* Hull City - Liverpool Ny Hull-sjanse. Atkinson kommer seg forbi Agger og finner Cullen som header håpløst utenfor. # 0 - 0* Hull City - Liverpool En umarkert Vennegoor of Hesselink får ballen i flott posisjon, men headingen fra Hull-spissen seiler rett på Reina. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Høhø. God ball fra Berba. Synd Rooney ikke satte den. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Faen så gode de er til å blokke skudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå