Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester United vs Stoke City

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en skam at det fuckings drittlaget som har betalt seg inn i toppen skal vinne serien med så inni satans mye dommerhjelper at jeg blir kvalm. Nesten så jeg går gjennom kampene i sesongen og ser hvor mange poeng det laget har FÅTT fra dommerne denne sesongen. Det er flaut og en trist dag for fotballen.

Lenke til kommentar

Det er en skam at det fuckings drittlaget som har betalt seg inn i toppen skal vinne serien med så inni satans mye dommerhjelper at jeg blir kvalm. Nesten så jeg går gjennom kampene i sesongen og ser hvor mange poeng det laget har FÅTT fra dommerne denne sesongen. Det er flaut og en trist dag for fotballen.

DJ, dont worry, etter eksamen er ferdig (21. mai) så skal jeg gjøre alt det der. :)

Hadde vært ganske deilig det Corey, hehe.

Lenke til kommentar

Er jo jævlig synd for fyren, han er jo en snill person og prøver en del, om ikke helt. Han vet hvordan han skal frustrere supporterne, that's for sure.

Some shit to smile about:

# 0 - 0*

Hull City - Liverpool

Ny Hull-sjanse. Atkinson kommer seg forbi Agger og finner Cullen som header håpløst utenfor.

# 0 - 0*

Hull City - Liverpool

En umarkert Vennegoor of Hesselink får ballen i flott posisjon, men headingen fra Hull-spissen seiler rett på Reina.

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...