Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Stoke City


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Berbatov misses again.. How many times havent you heard that this season?!"

 

Det er faktisk helt evneveikt tragisk at PL anser seg selv som å være verdens beste liga, men greier ikke fostre opp en eneste habil dommer/ linjemann. Skal spillet være best så må dommerne være det samme. Det har vært nevnt muligheten for å la internasjonale dommere hoppe over i andre ligaer. Jeg tror dette er den desidert beste løsningen på lang sikt.

Lenke til kommentar

Faen så standard at Chelsea scorer på offside, faen meg det laget i premier league som har fått mest gratis denne sesongen.

Æsj.

 

Rett og slett sant. Det er så ekkelt at DE stikker av med PL-gullet. Det er en skam nå rett og slett. Man kan si hva man vil, de som vinner ligaen etter 38 kamper fortjener det men herregud, det finnes grenser.

 

Terry fikk ikke 3 kamper for den taklingen på Milner, Bolton fikk ikke klar straffe på Stamford Bridge, mot Blackburn borte kunne vi fått opptil to straffer, ihvertfall en. West Ham og Bham BORTE kamper vil jeg ikke nevne igjen, og Chelsea 1 - 0 Utd på stamford bridge er altfor ekkelt; ikke nok at Drogba scorer et 0-2 mål på Old Trafford som var FAEN meg offside også.

 

Da må vi bare si; who gives a fuck. BARE bullshit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...