Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Manchester United vs Stoke City

Latias

Anbefalte innlegg

Jeg håper vi slår Stoke med fine sifre, og at Chelsea driter seg ut mot Wigan.

Jeg tror vi slår Stoke, men jeg tror faen meg ikke at Wigan kommer til å klare noe som helst mot Wigan :( Hadde allikevel vært fantastisk deilig om vi skulle fått et mirakel idag.

:p

Har ikke lyst å håpe på at Chelsea snubler mot Wigan, da det blir surt når man ser målene tikker inn i Chelseas favør. Dog er det alltid en mikroskopisk sjangse, så hvem vet.

Gleder meg til å se Stoke knuses hvertfall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper vi slår Stoke med fine sifre, og at Chelsea driter seg ut mot Wigan.

Jeg tror vi slår Stoke, men jeg tror faen meg ikke at Wigan kommer til å klare noe som helst mot Wigan :( Hadde allikevel vært fantastisk deilig om vi skulle fått et mirakel idag.

Den der setningen der var litt rar må jeg si.

Ja, skriveleifer er alltid hysterisk.

Lenke til kommentar

Chelsea:

4-4-2

Keeper:

(1) Petr Cech

Forsvar:

(2) Branislav Ivanovic, (26) John Terry, (33) Alex, (3) Ashley Cole,

Midtbane:

(21) Salomon Kalou, (8) Frank Lampard, (13) Michael Ballack, (15) Florent Malouda,

Angrep:

(11) Didier Drogba, (39) Nicolas Anelka,

Reserver:

(40) Hilario, (19) Paulo Ferreira, (35) Juliano Belletti, (10) Joe Cole, (18) Yuri Zhirkov, (24) Nemanja Matic, (23) Daniel Sturridge,

Wigan:

Formasjon:

4-4-2

Keeper:

(12) Mike Pollitt

Forsvar:

(25) Mario Melchiot, (5) Gary Caldwell, (17) Emmerson Boyce, (2) Steve Gohouri,

Midtbane:

(14) Charles N'Zogbia, (8) Ben Watson, (24) James McCarthy, (31) Maynor Figueroa,

Angrep:

(27) Mohamed Diamé, (20) Hugo Rodallega,

Reserver:

(39) Jordan Mostoe, (29) Vladimir Stojkovic, (6) Hendry Thomas, (7) Paul Scharner, (21) Thomasz Cywka, (9) Jason Scotland, (11) Victor Moses,

Manchester United:

Formasjon:

4-4-2

Keeper:

(1) Edwin van der Sar

Forsvar:

(2) Gary Neville, (5) Rio Ferdinand, (15) Nemanja Vidic, (3) Patrice Evra,

Midtbane:

(17) Nani, (18) Paul Scholes, (24) Darren Fletcher, (11) Ryan Giggs,

Angrep:

(9) Dimitar Berbatov, (10) Wayne Rooney,

Reserver:

(12) Ben Foster, (22) John O'Shea, (23) Jonny Evans, (13) Ji-Sung Park, (16) Michael Carrick, (28) Darron Gibson, (27) Federico Macheda,

Stoke:

Formasjon:

4-4-2

Keeper:

(27) Asmir Begovic

Forsvar:

(28) Andy Wilkinson, (4) Robert Huth, (17) Ryan Shawcross, (3) Danny Higginbotham,

Midtbane:

(24) Rory Delap, (6) Glenn Whelan, (18) Dean Whitehead, (26) Matthew Etherington,

Angrep:

(10) Ricardo Fuller, (11) Mamady Sidibe,

Reserver:

(1) Steve Simonsen, (22) Danny Collins, (25) Abdoulaye Diagne-Fayé, (7) Liam Lawrence, (14) Danny Pugh, (15) Salif Diao, (20) Tuncay Sanli,

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Jeg vil nesten gråte, får ikke med meg kampen. Faen meg typisk...

Uasnett, lykke til i dag alle sammen! Om vi ender opp på 2. plass så skal jeg være fornøyd. Jeg kan ikke huske noen som hadde trua på at vi kom til å komme så langt før sesongen starta.

Glory, glory Man United!! :D

Lenke til kommentar

Hehe Berba, love him. :D :D :D

Er det virkelig sant at MÅLET til Chelsea var offside?

Gleder meg til jeg skriver stil om PL-gullet til Chelsea etterpå. Dette er helt vanvittig, hvis det offside så er det seriøst noe FUCKED på gang.

Haha leser her også at det var offside ja, HELT villt. FY FAEN. Jeg trodde ikke jeg kunne bli mer sur om de GRATIS FITTE poeng Chelsea fikk mot Hammers, Bham, OSS for faen, fy faen, var det VIRKELIG offside i dag? I helvete, det er faen meg PATETISK at de skal få gullet nå etter alt dette. Ler så jeg griner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...