Latias Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 VS Premier League 09-05-2010 Kl. 17:00 @ Old Trafford Vises på: ---------------------------------------------------- Sesongens siste kamp er her, og ligaen er i Chelseas hender. Vanligvis burde både Chelsea og United ha greid tre poeng mot disse motstanderne, men de som har fulgt med på årets Premier League vet at ingenting er sikkert i verdens beste liga. Noe sier meg at prikken over i-en ikke har blitt satt enda. Får vi se en syk twist på søndag? Mark Clattenburg. Har delt ut 101 gule og fem røde kort denne sesongen. Det var nettopp den omstridte kamplederen som sendte Darren Fletcher av banen mot Birmingham i januar. MANCHESTER UNITED Tre sterke seiere på rad, der vi slo City, Spurs og Sunderland. Hjemme mot Stoke bør det bli en walk in the park, og vi burde egentlig forvente noen av de samme sifrene som da de møtte Chelsea for et par uker siden. Se opp for: Owen Hargreaves Hargreaves var tilbake etter skade sist mot Sunderland, og leverte en solid kamp. Han vant alle hodeduellene han var involvert av, og ble kåret til Uniteds beste spiller i den forrige kamptråden. Se opp for Hazza! Skadesituasjon: Anderson, Michael Owen og Danny Welbeck er fortsatt ute. Antonio Valencia er også uaktuell til kammpen. Mulig lagoppstilling: van der Sar Neville - Evans - Vidic - Evra Fletcher - Hargreaves - Carrick Nani - Rooney - Berbatov STOKE Stoke ligger på en 10. plass, men med tap kan de falle ned til en 13. plass. Slo Fulham på hjemmebane i midtuka, men de har vært svake foran mål hele sesongen. Tony Pulis har gjort en solid jobb med å etablere sitt lag i Premier League, og de skal på ingen måte undervurderes. Kommer sikkert til å gi alt, men på en normal dag blir det ingen poeng til bortelaget mot United. Se opp for: Matthew Etherington Stokes beste spiller i år. Scorte vinnermålet mot Fulham sist, og blir viktig for gjestene i morgen også. Skadesituasjon: Førstekeeper Thomas Sørensen og Amdy Fayde er begge ute for gjestene. Mulig lagoppstilling: Begovic Wilkinson - Shawcross - Huth - Higginbotham Delap - Whitehead - Whelan - Etherington Fuller - Sidibe Tips: 3-0 1 Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg tror det blir 1 - 1.. Men jeg er jo en Arsenalfan, så... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Tenk hvis hele Chelsea-laget klarer å få matforgiftning i dag eller noe.... synd det ikke er bortekamp for de for da hadde de vært på hotell alle sammen, og da hadde sjansene for det gått litt opp, menmen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Chelsea skal og er nok rutinert nok til å fikse Wigan. Det eneste er hvis de får litt nærver om Wigan presser litt hardt fra start. Ellers er jeg sikker på at vi gjør en god sistekamp for sessongen. Jeg håper at Berbatov spiller og at han punkter ballongen. Hadde vært bra for han å fått en grei avsluttning etter mye motgang i det siste. Jeg håper på en stor og god hjemmeseier. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 tipper på 4-0 med laget: VDS O`Shea-Vidic-Evens-Evra Nani-Fletcher-Scholes-Giggs Rooney-Berbarov Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Dette ble spennende! Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Det blir spennede fordi, Stoke kan ha en god dag innemellom. Da får vi håpe på at Stoke ikke har en god dag, når di spiller idag. Så får vi heller håpe på at Wigan har en god dag mot Chelsea. Så jeg håper på at det blir en 3-0 seier til United . Og at Chelsea taper! (for å toppe det hele så hadde det også toppet dagen visst Haugesund hadde vunnet mot Rosenborg ) Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Enten er folk jævlig stresset, eller så har folket her inne rett og slett gitt opp. Lite aktivitet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Tipper de fleste har drukket seg til helvete allerede. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Official team (MUTV): VDS Neville Rio Vidic Evra Nani Fletcher Scholes Giggs Rooney Berbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Er så vanskelig å bry seg så mye når man tenker tilbake på Chelsea fucked/gratis poeng jeg har nevnt 100 ganger. Blir så jævlig "whatever" for min del. Endret 9. mai 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Official team (MUTV): VDS Neville Rio Vidic Evra Nani Fletcher Scholes Giggs Rooney Berbatov Benken? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg håper vi slår Stoke med fine sifre, og at Chelsea driter seg ut mot Wigan. Jeg tror vi slår Stoke, men jeg tror faen meg ikke at Wigan kommer til å klare noe som helst mot Chelsea Hadde allikevel vært fantastisk deilig om vi skulle fått et mirakel idag. Endret 9. mai 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har faktisk troen på at United tar hjem PL i år. Et fremadstormende Wigan kommer til å overaske stor. Dette er opp til United. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Greit lag. Stoke skal gruses. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Håper på en morsom fotballkamp med mye mål idag, er vel egentlig alt jeg ønsker. Er for mye å håpe på at Wigan skulle ta poeng på brua, så store mirakler finnes ikke. Selv ikke i denne sesongen hvor vi har hatt mange rare resultater. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) bench Foster Park Carrick O'Shea Evans Macheda Gibson Endret 9. mai 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg håper vi slår Stoke med fine sifre, og at Chelsea driter seg ut mot Wigan. Jeg tror vi slår Stoke, men jeg tror faen meg ikke at Wigan kommer til å klare noe som helst mot Wigan Hadde allikevel vært fantastisk deilig om vi skulle fått et mirakel idag. Den der setningen der var litt rar må jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå