_Brukernavn_ Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg har et PCI-kort som gjør at jeg kan koble til feks en VHS-spiller og legge over gamle filmer. Men driverne som er gitt ut for dette kortet til win 7 x64 fungerer overhodet ikke. Derfor tenkte jeg å prøve i XP-modus, men det var enklere sagt enn gjort. I XP-modus får jeg ikke tilgang til kortet. Også skjermkortet er ukjent, så jeg kan ikke feks dra nytte av hardwareakselerering. Er det noen måte å fikse dette på? Vurderer om jeg skal installere XP på en egen partisjon. Da vet jeg i hvert fall at det fungerer. Men det virker som om det krever bittelitt arbeid: http://www.sevenforums.com/tutorials/8057-dual-boot-installation-windows-7-xp.html Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Men har VirtualBox hardwareakselerasjon? Etter å ha lest litt rundt virker det som om virtuelle operativsystem ikke støtter dette, og at eneste muligheten er å installere XP på en egen partisjon. Det var i hvert fall klart at XP Modus ikke støtter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå