Gå til innhold

ASUS G51JX 15.6"GeForce GTS360 -Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, GTS 360 kortet er såpass nytt at det knapt finnes skikkelige benchmarks på det ennå, men det ser ut som det plasserer seg omtrent på samme nivå som 57xx serien til ATI. Altså er det et brukbart kort til spilling, men ikke helt i toppklassen. Ikke like bra som Nvidia GTX 260M, tror jeg. Men det burde kunne dra de fleste spill bra, men en del spill må nok dras ned endel på oppløsning/detaljer.

Utover det har jeg ikke noe å bidra med i forhold til Asus G51, dessverre.

Rettelse; Har nå sjekket litt rundt, og GTS 360 ser ut til å plassere seg i sjiktet like under toppklassen, faktisk. Og litt bedre enn det jeg trodde i utgangspunktet. Toppklassen regnes som ATI Radeon HD 5870/4870, Nvidia GeForce 280M/285M - med HD 5870 helt på toppen. For øyeblikket. Denne toppklassen vil bli utvidet når GTX 480M/380M kommer. Hvis de får det navnet da - ikke sikkert det heller. "Proffkortene" Nvidia Quadro FX3800M og ATI FirePro M7740 hører også til her.

Og altså, hvis det skulle være uklart - bedre enn HD 57xx kortene til ATI, og litt bedre eller like bra omtrent som GTX 260M.

Endret av thomit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...