baBuShKa Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Heisann. Jeg, og et par andre på kompaniet får muligens tilbud om å ta et gratis HV-lederkurs om en liten stund. Jeg lurte sånn grovt, ikke deetaljert, på hva det kan gå ut på og hva man får ut av det? Hvilke fordeler? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Som f.eks? =p Får man da noe høyere rang eller stilling eller noe sånt? Isåfall, hva då? Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Har tatt mange 14dagers kurs på heimevernsskolen www.hvsks.no (Både mens de var på torpo, og i nyere tid på dombås.) Har tatt stigen fra grunnkurs lederskap til områdesjef II. Kursene holder god kvalitet og vil sette deg litt på prøve. Jeg har lært mye om meg selv, og mye innen ledelse som jeg har benyttet meg av sivilt og militært. I senere tid har de fleste kursene foruten kursbeviset også kommet med et sivilt komptansebevis som arbeidsgivere setter stor pris på. Kursene vil kunne gi deg grad hvis du blir overført til heimevernet ved en senere anledning, under forutsetting at du er skikket og at du får en mobstilling som har grad. Vil uansett anbefale å ta mest mulig kurs mens du er inne. Du får nytte av disse sivilt senere i livet er min erfaring. Endret 8. mai 2010 av Arcus Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2010 Takk skal du ha, da gjør jeg det viss jeg får sjansen, da det ikke er helt sikkert at det er ledig plass ennå. Er befalet som kom med tilbudet. Kan se for meg at det ser bra ut på CV'en jA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå