Gå til innhold

Planetside hva er det? Vel se her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Exeter: Aldri mer post skjermbilder rett i innlegget. Det strider i mot all normal folkeskikk og netikette. Anse dette som en advarsel, og skjerp deg.

Jeg må bare spørre.. Hva er det som er gale med det han har gjort?? Og hvofor er det i strid med normal folkeskikk??????

Jeg kjøpte planetside her om dagen.... Er ikke helt imponert..JEG ANGRER!!! Første spillet jeg ikke får helt til...Bare dør...:(

Lenke til kommentar

Exeter: Aldri mer post skjermbilder rett i innlegget. Det strider i mot all normal folkeskikk og netikette. Anse dette som en advarsel, og skjerp deg.

Jeg må bare spørre.. Hva er det som er gale med det han har gjort?? Og hvofor er det i strid med normal folkeskikk??????

Å legge ut 14 skjermbilder i fullstørrelse direkte på forumet, er ikke ønskelig. At jeg skal begrunne det finner jeg merkelig.

Lenke til kommentar
Ugh, nå er jeg bare en halvmeter i fra å bestille PS!! Et par praktiske spørsmål. Abonnerer man eller betaler man for de månedene man selv vil? Dvs er det bindingstid? Ser utrolig fett ut og bare tanken på massive slag får det til å krible i hånda!

Når du har kjøpt spillet og har laget din konto, så må du gi kort-opplysninger. Her velger du om du vil betale måned for måned eller 3 måneder om gangen 6, og ett år. Du får en liten rabatt hvis du tar flere måneder om gangen, men du må da også betale for alle de månedene selvom du bestemmer deg for å slutte å spille.

Prisen er som på alle SOE's spill 12.99$ altså ca. = 87.3 NOK

Lenke til kommentar
Det ligger ikke 14 store bilder det...bare 14 linker som jeg kan se. Så det synest jeg er litt rart å kalle dårlig folkeskikk

Det TST mener er vel at han la bildene rett i posten (altså linket IKKE til bildene). Det er veldig kjedelig for de brukere som fortsatt bruker modem/ISDN.

Hvis du likevel syns det er merkelig råder jeg deg til å lese Retningslinjene og Nettikette.

zn00ker :woot:

Lenke til kommentar

Jeg beklager, trodde det var greit å legge bilder rett i posten hvis man skrev "modem warning" osv. ala Babe posten.

Men det er greit det, skjønner godt at det tar lang tid å laste hele siden. Moderatoren gjorde bare jobben sin og gjorde det slik at dere kan nå klikke på linken dere ønsker.

Tilbake til tema. Baloo/bamsefar har vel svart på de spm ang abon. Men prisen er 399,- da får du 1mnd gratis. Etter det kan man velge betaling.

Lenke til kommentar
Jeg beklager, trodde det var greit å legge bilder rett i posten hvis man skrev "modem warning" osv. ala Babe posten.

Det er veldig irriterende folk folk med tregere linjer å måtte laste ned 10mb før de kan lese diskusjonen i en tråd. En tråd med 14 fete skjermbilder av et spill, kan utarte seg til en interessant info-tråd om spillet for alt du vet. Jeg ville blitt rimelig irritert om jeg var nødt til å laste ned alle skjermbildene hver gang jeg skulle lese noe nytt i den enkelte tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...